روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر گفت: معلمان و مربیان ارزش‌های اسلامی، عفاف و حجاب و سیره حضرت فاطمه(س) و ائمه(ع) را در میان دانش آموزان نهادینه کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ن

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حجت‌الاسلام حسین رزمجو: معلمان و مربیان ارزش‌های اسلامی را در میان دانش آموزان نهادینه کنند

  • 19:51
  • 318  بازدید

 

مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر گفت: معلمان و مربیان ارزش‌های اسلامی، عفاف و حجاب و سیره حضرت فاطمه(س) و ائمه(ع) را در میان دانش آموزان نهادینه کنند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، حجت‌الاسلام حاج شیخ حسین رزمجو در پنجمین نشست ستاد ساماندهی شعون فرهنگی در مناسبت‌های دینی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفند ماه اظهار داشت: نامزدهای انتخابات حق ندارند از مناسبت‌ها و مراسم ائمه اطهار(ع) سوء استفاده برای اغراض سیاسی خود بکنند.


حجت‌الاسلام حسین رزمجو  

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ علمی سیره حضرت فاطمه (س) وائمه اطهاردر وعظ و خطابه توسط روحانیون در جامعه افزود: زمان، زمان علم و حکمت است، زمانی که هر حرکت و صحبتی در عالم توسط تکنولوژی در دنیای مجازی بسیار سریع منتشر و پراکنده می‌شود پس شایسته است در برگزاری مراسمات بگونه‌ای عمل کنیم که فرصت سوء استفاده را از دشمنان از این موضوع بگیریم.
 
مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر بر استفاده از فضای مجازی به‌عنوان یک فرصت در شناساندن ابعاد زندگی و سیره ائمه به جوانان تاکید کرد و بیان کرد: نامزدهای انتخابات در ایام فاطمیه ستادهای تبلیغاتی خود را با نام حضرت فاطمه زهرا(س) آذین بندی می‌کند تا انتخاباتی فاطمی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به مسئولیت خطیر علما و وعاظ در برگزاری جلسات خطابه در مراسم ایام فاطمیه گفت: دین اسلام دین منطق و استدلال است علما و فضلا مسئولیت سنگینی به دوش داند و نباید اجازه بدهند مراسمات به انحراف کشیده شود.
 
رزمجو با تاکید بر اینکه گفتمان غالب در برگزاری مراسم در جامعه باید سیره حضرت فاطمه(س) باشد گفت: حجاب و عفاف، تربیت فرزندان، شوهرداری و توجه به پدر و مادر از ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت فاطمه(س) است که لازم است به جوانان شناسانده شود.
 
وی با اشاره به اینکه ایران در سایه اسلام و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است بیان کرد: برگزاری مراسم مذهبی سبب وحدت و انسجام اجتماعی می‌شود و در شرایط کنونی باید از تفرقه بپرهیزیم.
 
مدیرکل اموراجتماعی استانداری بوشهر مهم‌ترین رکن فعالیت درآموزش و پرورش را کار فرهنگی دانست بیان کرد: معلمان بیشترین اثر را در تربیت کودکان و نوجوانان دارند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.