روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

تیم فوتبال امید نظرآقا بعد از ماه ها دوباره با یک برد شیرین استارت زد-نظرآقا سلام-فوتبال نظرآقا-امید نظرآقا-تصاویر و عکس-لیگ برتر سعداباد-www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

تیم فوتبال امید نظرآقا بعد از ماه ها دوباره با یک برد شیرین استارت زد

  • 21:48
  • 363  بازدید

امید نظرآقا 

امید نظـــرآقا 6 - 4 پارسیان شبانکاره

 تیم امید تقریبا بعد از چهار ماه استراحت و نداشتن تمرین و مسابقه ی دوستانه دوباره با بازیکنان متعصب و جوان خود پا به توپ شدند.

این بازی مورخ 10 اردیبهشت در زمین چمن اختصاصی شبانکاره با میزبانی پارسیان شبانکاره در ساعت چهار بعد از ظهر شروع شد.

تیم امید بعد از چهار ماه مسلما مشکلات زیادی داشت که نه فنی بلکه مشکلات نداشتن بازیکنان ثابت و حتی چیز ساده ای مثل لباس که واقعا برای فوتبال نظرآقا باید متاسف بود.

تیم با این قدمت باید بدون لباس به یک بازی برود و بازیکنانش با کمبود لباس مواجح باشند واقعا این برای فوتبال نظرآقا خیلی زیان آور است و این باعث کمبود روحیه ی بازیکنان می شد ولی واقعا بازیکنان فوتبالی روستای نظرآقا با تعصب فراوان دور هم جمع می شوند و به خاطر نظرآقا می جنگند.

تیم امید که سال ها پیش بیش از 30 بازیکن داشت که برای بازی های رسمی نزدیک به 12 نفر آنها خط می خورد و آرزوی یک جوان روی نیمکت نشستن این تیم بود حالا با کمک بازیکنان روستا که در تیم های دیگر بازی می کنند مثل آقای علی رزمجو و شهرام رزمجو که برای کشاورز تلسرکوب و اقای ایوب پرن که برای توحید بوشهر بازی می کنند کمک گرفت.

تیم امید با مشکلات فراوان از قبیل کمبود بازیکن و مشکلات فراوان دیگر مواجح بود ولی این بازیکنان به این گونه مسائل توجهی نداشتند و فقط به نام روستای نظراقا بازی کردند.

و بازی که شروع شد بازیکنان تیم امید به دلیل کمبود تمرین کاملا گیج بودند ولی تیم مقابل که تمرینات فراوانی داشت خوب بازی را آغاز کرد و توانست گل اول را بزند و بر مشکلات تیم بیافزاید.

تیم امید کم کم توانست خود را بازیابد و با همکاری دو مهاجم تیم , پاس علی زیرایی به ایوب پرن و فرصت طلبی آقای پرن با مهارت عالی خود توپ را به تور بدوزد و امید را به تیم امید نظرآقا بدهد بازی پایاپای ادامه داشت که به دلیل کمبود بازیکن در خط دفاعی دو گل پشت هم از یک جناح وارد دروازه ی تیم امید شد و واقعا کمبود بازیکن در دفاع باعث این بود . که مربی تیم مجبور به استفاده ی هافبک ها در خط دفاعی شده بودند..

نیمه ی اول با حساب 3 بر 1 به نفع تیم میزبان پایان پذیرفت و بازیکنان با روحیه ی کم از زمین خارج شدند و با صحبت ها و تعغیر ترکیب تیم در هوای عالی خوب بارانی به زمین رفتند.

زمین چمن شبانکاره از کیفیت خوبی برخوردار بود ولی به دلیل بارش باران زمین لغزنده بود که کمی از کیفیت بازی را کم کرده بود.

با آمدن مهاجم همیشگی تیم امید یعنی احمد اورا تیم روحیه گرفت و ترکیب شکل بهتری گرفت و ایوب پرن به هافبک چپ و آقای احمد اورا با علی زیرایی زوج خط حمله را در اختیار گرفتند و در وسط زمین هم به دلیل مصدومیت اسحاق نصرالهی و آمدن شهرام رزمجو یکی از با تجربه ترین بازیکنان زمین به وسط و در کنار علی رزمجو که در تیم کشاورز هم بازی هستند قرار گرفت و وضعیت دفاع و هافبک ها خیلی بهتر شد و این در روند بازی خیلی معلوم بود.

که در اوایل نیمه ی دوم هم با اشتباه خط دفاعی تیم امید یک گل دیگر دریافت کرد تا چهار بر یک عقب بیفتد ولی تعصب بچه های امید باعث شد تیم امید کاملا جون بگیره و هجومی بازی کنه که در یک حرکت عالی از شهرام رزمجو و پاس به علی زیرایی و شوت خوب او گل دوم تیم امید به ثمر برسد و در دقایقی بعد احمد اورا با دریبل های عالی و گذشت از خط دفاعی گل سوم امید را به ثمر رساند.

تیم امید کاملا روحیه گرفته بود و بر بازی سوار بود و با پاس کاری های عالی و همکاری عباس شکیبا با علی زیرایی گل چهارم امید و گل دوم علی زیرایی به ثمر رسید و بازی به تساوی کشیده شد.

تیم حریف تعویض های زیادی انجام داد ولی این فایده ای نداشت و با زیرکی احمد اورا یک پنالتی نصیب امید نظرآقا شد که شهرا رزمجو با خون سردی تمام پنالتی را وارد دروازه کرد و بچه ها بیش از پیش روحیه گرفتند و در اواخر بازی بود که علی رزمجو با حرکت تیمی صاحب یک موقعیت عالی شد که با ضربه ی محکم خود از فاصله ی زیاد دروازه را برای ششمین بار به لرزه در بیاورد.

در کل دروازه بان تیم امید یعنی آقای محمد زیرایی که تجربه ی فراوانی داشت ستاره ی این بازی بود و فرصت های فراوانی را از بازیکنان حریف گرفت و خط هافبک و خط حمله ی امید بسیار عالی کار کرد ولی متاسفانه خط دفاعی خیلی ضعیف کار کرد.

و در نتیجه تیم امید تیم پارسیان شبانکاره را شش تایی کرد تا روحیه ی برای بازیکنان روستای نظرآقا در آینده شود.

من به عنوان یکی از بازیکنان تیم امید نظرآقا از مسئولین درخواست دارم که به فوتبال روستا اهمیت بدهند تا جوانان را جذب ورزش کنند و از فساد جوانان جلوگیری کنند.

تیم امید نیاز به سرمایه و جذب کادر فنی خوب و بازیکنان را دارد و مشکلات تیم بیشتر مالی بوده , تمام بازیکنان امید خودشون پول قرار داد بستن با تیم امید نظرآقا را داده اند خودشون با سرمایه ی خودشون که برای تیم جمع کرده اند بازی دوستانه ترتیب می دهند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 23:40
    سلام . خسته نباشید .
    به نظر من باید در تیم امید از جوانان استفاده کنند تا این جوانان با هم با بازی های فراوان در کنار هم مثل رئال مادرید قوی شن.
    با امید به روزی که فوتبال نظرآقا سرور همه تیم های منطقه باشد . انشاءالله
  • 11 سال پیش - 23:26
    به نظر من که تیم امید اگر پیشکسوتان به کمک از این تیم بپردازند مطمعنا به یکی از قدرت های منطقه تبدیل خواهد شد بازیکنان جوان و آینده داری در ولات وجود داره که واقعا اگر روی انها سرمایه گزاری کنند مطمعنا بازیکنان فوق العاده ای خواهند شد
  • 11 سال پیش - 20:58
    به نظر من که فوتبال در روستای نظرآقا از بین رفته واقعا برای مسئولین این روستای بزرگ در راستای شهر شدن قرار گرفته متاسفم
    بازیکنان بزرگ زیادی در روستا هستند که آرزوی بازی فوتبال را دارند ولی کسی به فوتبال اهمیت نمی ده جوانان باید جذب فوتبال شوند تا از فساد بپرهیزند.
    واقعا هر کسی این مطلب رو نوشته حرف دل من رو نوشته و واقعا من هم عقیده ی نویسنده ی شما هستم
    من خودم یکی از بازیکنان تیم امید بودم ولی به دلیل مشکلات کاری دیگر توان ادامه ی بازی را نداشتم ولی از اخبار و احوال این تیم بزرگ با خبر هستم
    مسئولین به داد فوتبال نظرآقا برسید
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.