روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X 70 سازمان مردم نهاد دراستان بوشهر راه‌اندازی شد X حجت الاسلام حسین رزمجو X نظرآقا سلام X مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری بوشهر X علی رزمجو X www.nazara

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

70 سازمان مردم نهاد دراستان بوشهر راه‌اندازی شد

  • 14:12
  • 232  بازدید

 

نظرآقا سلام _ مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری بوشهرگفت: با توجه به نقش مهم و موثر سازمان‌های مردم نهاد در مشارکت بخش‌های مختلف جامعه 70 سازمان مردم نهاد در استان بوشهر راه‌اندازی و فعال شده است.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، حجت الاسلام حسین رزمجو در نشست هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با بیان اینکه توسعه این سازمان‎ها از رویکردهای مهم این استان است اظهار داشت: این تشکل‌ها با ارائه برنامه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی در برنامه‌های تدوین شده مشارکت می‎کنند.
 
وی با اشاره به راه‌اندازی سازمان‌های مردم نهاد در استان بوشهر افزود: در حال حاضر بیش از 70 سازمان و موسسه مردم نهاد در حوزه‌های مختلف اجتماعی دراستان بوشهر فعالیت دارند.
 
مدیر کل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری با بیان اینکه حوزه کاری و فعالیت سازمان‌های مردم نهاد بسیار متنوع و گسترده است تصریح کرد: محیط زیست و منابع طبیعی، گردشگری، حقوق شهروندی، آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و درمان، حمایت از بیماران خاص، ازدواج و خانواده، کارافرینی و اشتغال، هنرومعماری، فرهنگی آموزشی، حفظ ارزش‌های اسلامی، مدیریت بحران ودیگر حوزه‌ها از جمله عرصه‌های فعالیت سازمان‌های مردم نهاد دراستان بوشهر است.
 
وی ضمن اعلام اینکه در آخرین جلسه هیئت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد مجوز 11 تشکل مردمی صادر شده افزود: علاقمندان فعالیت در این حوزه در سراسر استان می‌توانند به فرمانداری‌های استان بوشهر مراجعه کنند.
 
رزمجوتوسعه و گسترش سازمان‌های مردم نهاد را نیاز جامعه امروز دانست و بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند بازوی قوی دولت برای توسعه فرهنگی و ایجاد ظرفیت اجتماعی جامعه باشند.

منبع: پرتال استانداری بوشهر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.