روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X دو مسئول نظرآقایی در انتصابات جدید شورای اداری بخش سعدآباد X نیک پی X فرمانده پاسگاه انتظامی نظرآقا X هاشمی پور X رئیس شورا X نظرآقا سلام علی رزمجو X اتحاد خب

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دو مسئول نظرآقایی در انتصابات جدید شورای اداری بخش سعدآباد

  • 11:50
  • 321  بازدید

 

نظرآقا سلام _ دومین جلسه شورای اداری بخش سعد آباد در سال جاری به ریاست بخشدار بخش سعدآباد و با حضور امام جمعه شهرسعدآباد و اعضای شورای اداری بخش تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام؛ امام جمعه سعد آباد اولین سخنران این جلسه بود که سخنان خود را  با تبرک دهه کرامت و امامت و عید سعید غدیر خم آغاز و طی سخنانی به جایگاه غدیر در اسلام به ویژه مذهب تشیع پرداخت و گفت: واقعه غدیر ارزشمند ترین و پر محتوا ترین که می توان هم وزن پیامبر گرامی اسلام (ص) در اسلام به آن اشاره نمود.

رزمجو رییس شورای اداری بخش سعدآباد ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه منا و تبریک عید سعید غدیر خم، از بر نامه ریزی و انتصاب کمیته های مسئول انتخابات در بخشداری سعدآباد خبر داد و گفت: هیچ مسئولی حق جانباری از شخص و یا جریان سیاسی خاص ندارد و توصیه نمود که از امکانات دولتی در جهت جریان خاصی اسفاده نشود.

وی از انتصاب سید کاظم منصوریان به عنوان کارشناس انتخابات، هاجر شعبانی اخبار و اطلاعات و شیخی مسئول رایانه در انتخابات هفتم اسفند خبر داد.

در ادامه جلسه تعدادی از دهیاران و مسئولان ادارات به بیات مشکلات  حوزه مسئولیت خود پرداختنند.

در پایان سرگرد پاسدار عرفان به عنوان فرمانده حوزه مقاومت امام خمینی وحدتیه، شریفی رییس درمانگاه ولیعصر (عج)شهر سعد آباد، سروان شاه حسینی بعنوان رییس پلیس راهور سعدآباد، سهراب پور مسئول فنی و حرفه ای بخش سعد آباد، باقری حقیقی و هاشمی پور بعنوان روسای شورای اسلامی درودگاه و نظر آقا، سروان نیک پی فرمانده پاسگاه انتظامی نظرآقا، ابراهیم زاده مشاور امور جوانان بخشدار سعدآباد و آتش افروز بعنوان رییس بانک ملی سعد آباد معارفه شدند.

منبع: اتحاد خبر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 9:45
    چی شدنظر تائیدنکردی یا برات سخت
  • 9 سال پیش - 2:06
    سلام ...خسته نباشی خداقوت بهت میگم مدیر اگه برات امکانش هست یه مطلبی آماده کن بابت جهت تبریک به آقای داراب هاشم پور بابت رئیس شورای مرکز دهستان البته باعرض پوزش ///آقای هاشم پور خودشون مردشریف وسرشناس روستاهستند ولی جهت احترام گذاشتن به ایشان ممنون ازمدیر نظرآقاسلامشکلکشکلکشکلک
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.