روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X با شرکت در نظرسنجی ; مهمترین اقدام دهیاری در سال 93 را مشخص کنید X دهیاری X نظرآقا سلام X سید محمود موسوی نژاد X علی زیرایی X نظرسنجی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

با شرکت در نظرسنجی ; مهمترین اقدام دهیاری در سال 93 را مشخص کنید

  • 13:37
  • 306  بازدید

پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام :

بعد از مدت ها بررسی و کارشناسی از سوی بزرگان ; صاحب نظران و اهالی محترم مرکز دهستان زیراه بهترین اقدامات دهیاری نظرآقا با مدیریت مهندس سید محمود موسوی نژاد در سال 1393 را جمع آوری بصورت نظرسنجی طراحی نموده ایم.

شما عزیزان میتوانید با شرکت در این نظرسنجی مهمترین اقدام دهیاری مرکز دهستان زیراه در سالی که گذشت را مشخص نمایید و اینگونه همیار دهیار باشید.

گزینه های نظرسنجی به شرح ذیل می باشد :

1 - شروع بکار ساختمان دهیاری و شورای اسلامی

2 - اتمام پارک محله ای فجر

3- طرح همیاران دهیار

4 - ساماندهی ماشین آلات دهیاری

5 - روشنایی بلوار اصلی

6 - انتشار نشریه نظرآقا سلام

که شما می توانید نظر خود را در منوی نظرسنجی با چند کلیک به اشتراک بزارید



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 8:32
    با سلام خدمت شما بزرگواران . با عنایت به اینکه همانطور که اطلاع دارید بعضی از فعالیتهای شورا و دهیار ی محترم روستا، جنبه فرعی دارد .لیکن توجه به انجام فعالیتهایی که جنبه اصلی دارد و برای برطرف کردن بسیاری از نیازهای احاد جامعه مفید است ضروری به نظر می رسد لذا شناخت آن فعالیتها وانجام آنها می بایستی در اولویت و رئوس برنامه ها قرار گیرد، یکی از فعالیتهای مهم ساخت مجموعه تفریحی سیاحتی زیارتی منطقه چهاراده معصوم است . که انصافا\" دارای طبیعت بکر است لذا اینجانب از طرف خودم و اهالی نجیب روستای نظرآقا از مسئولین فوق خواهشمندیم که نسبت به این مهم اهتمام ورزند .
    درپایان از مدیر محترم آقای رزمجو می خواهم که متن فوق را پرینت کرده وبه اطلاع شورا ودهیار محتر روستا برساند با تشکر فراوان
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.