روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X شورای محل، تنها مکان ورزشی نظرآقا را تعطیل کرد X سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا X علی رزمجو X شورای اسلامی X نظرآقا سلام X تعطیل X www.nazaragha salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

شورای محل، تنها مکان ورزشی نظرآقا را تعطیل کرد

  • 13:23
  • 341  بازدید

 

نظرآقا سلام _ سالن ورزشی سیدالشهداء، تنها مکان ورزشی در نظرآقا مدتهاست که به دلیل مشخص نبودن مدیریت، تعطیل است و فعالیتی از سوی ورزشکاران در آن صورت نمیگیرد.

بیشتر از دو هفته می گذرد که متاسفانه تنها سالن ورزشی مرکز دهستان زیراه به دلیل عدم پیگیری مسئولان نظرآقا دچار مشکلات مدیریتی شده است و طی این مدت بیشتر ورزشکاران نیز بلاتکلیف هستند.

سالن ورزشی سیدالشهدا روسشای نظرآقا

سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا در سال 1389 به بهره برداری رسید و از همان ابتدا تاکنون شاهد مدیریت خوب آقای حسن رضانیا در این مکان بوده ایم. اما شورای اسلامی نظرآقا از اوایل مرداد ماه امسال ساز تغییرو برکناری مدیریت تنها سالن ورزشی نظرآقا که ورزشکاران زیادی از سرتاسر منطقه از این مکان استفاده میکنند را کوک کرد. و طی تبلیغات گسترده ای مبنی بر واگذاری سالن ورزشی نظرآقا به افراد واجد شرایط از عموم مردم خواست تا جهت تصدی مدیریت سالن ورزشی نام نویسی کنند. و از همان تاریخ بطور نیمه رسمی، آقای حسن رضانیا مسئول وقت سالن را کنار گذاشت. و به همین دلیل روزهاست که شاهد بسته بودن درب این مکان هستیم

سوالات و توجیهات احتمالی شورای نظرآقا مبنی بر این تصمیم:

سالن نظرآقا در آمدی ندارد ... درست

سالن ورزشی هزینه برق مصرفی خود را تامین نمیکند ... درست

این سالن هزینه آب مصرفی خود را تامی نمیکند ... درست

سالن ورزشی هزینه مسئول خود را تامین نمیکند ... درست

دوست داریم از تفکرات جدیدی در مدیریت این سالن استفاده کنیم ... درست

از نحوه کار و مدیریت آقای رضانیا راضی نیستیم ... درست

سالن ورزشی بیش از این مبلغ (x) در آمد دارد ... درست

و صد ها سوال توجیهات دیگر مبنی بر این تغییر ...

اما باید خدمت اعضای محترم شورای اسلامی عرض کنیم که این توجیهات و سوالات و هر توجیه دیگری مبنی بر این تغییر که در ذهن شما بزرگواران هست، هیچ ارتباطی به ورزشکاران ندارد که امروز شاهد تعطیلی سالن ورزشی نظرآقا هستیم.

با صراحت تمام میتوان گفت باعث و بانی تعطیلی سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا خود اعضای شورا هستند و خود آنها نیز باید جوابگوی ورزشکاران باشند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 18:42
    ازریس شورای قبل بخواهیدمبلغ هنگفتی که به عنوان طرح BDNازمردم گرفته شد کجا رفت؟
  • 9 سال پیش - 14:38
    با سلام
    درخواست دارم جهت روشن شدن دليل بسته شدن اين ورزشگاه،توضيحاتي از آقاي حسن رضانيا و همچنين دهيار و يكي از اعضائ شورا كه موافق بركناري آقاي رضائيان هست ،دريافت ودر همين پايگاه اطلاع رساني قرار دهيد، درضمن هركس از ابراز توضيح و مصاحبه هم خوداري نمود نام ايشان اعلام گردد/.
    تشكر
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.