روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پاسگاه نظرآقا X کشاورزی در نظرآقا X تشکر اهالی نظرآقا از پاسگاه این روستا X کشاورزی در روستا X علی رزمجو X نظرآقا سلام X پرسنل پاسگاه نظرآقا X ali razmjoo X ت

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

کسی که دوست نداشت نامش برده شود

  • 18:42
  • 333  بازدید

 

کسی که دوست نداشت نامش برده شود

دو روز قبل یکی از هم ولاتی ها داستانی را برایم تعریف کرد که خودم را ملزم دانستم برای شما بازگو کنم و اینگونه از پاسگاه انتظامی روستا تشکر و قدردانی کنیم.

مدتی است در روستا رسم شده تعدادی خدا نشناس که شاید از روستای خودمان هم نباشند اموال کشاورزان مثل وسایل تلمبه و ... را بی گناه تخریب میکنند و به غارت می برند و به فرد کشاورز زیان های فراوانی را به این صورت وارد میکنند. بنده هم تعدادی نخل دارم و با وام و قرض گرفتن از بانک بر روی این نخلها تلمبه ای گذاشته ام.

و خدا را شکر راضی هستم. اما در این مدت  با تخریب چندین تلمبه در روستا ، روزها و شب ها خواب را از چشمان کشاورزان زحمت کش گرفته اند و مجبور هستند در پاسی از شب و موقع استراحت به باغ خود بروند و برای ساعاتی نگهبانی بدهند و بنده هم از جمله این افراد هستم و خواب را از چشمان خودم میگیرم و با هزاران خطر به باغم میروم.

چند شب پیش بعد از سرکشی از باغم داشتم به منزلم برمیگشتم که ساعت حدودآ ( 3 شب ) بود که در وسط باغ متوجه یک موتور سیکلت مشکوک شدم و در گوشه ای موتورم را خاموش کردم و قایم شدم تا شاید بتوانم آنها را بشناسم. اما وقتی نور موتورسیکلت نزدیکم شد متوجه شدم تا نیروهای زحمت کش گشت پاسگاه روستا هستند.

در کنارم ایستادند و از من سوال کردن که این موقع شب اینجا چه میکنی؟ وقتی داستان را برایشان تعریف کردم یکی از این عزیزان مامور گشت گفت نگران نباشید ، چون ما مدت زیادی است در مکانهای مختلف از باغ های روستا کمین میکنیم تا شاید بتوانیم این سارقان را دستگیر کنیم. از من خواست نگران نباشم و به منزلم بروم. از این حرف خیلی خوشحال شدم و احساس امنیت بیشتری کردم و از ماموران تشکر کردم و با خیال راحت به خانه ام آمدم. بعد از این جریان مدتی است که اصلا شب ها به باغم نمی روم و تمام امیدم به مآموران محترم و زحمت کش گشت پاسگاه روستا هست.

اینجا فرصتی است تا به نیابت از خود و اهالی محترم روستا از پاسگاه انتظامی نظرآقا در راستای برقراری امنیت مردم این روستا، تقدیر و تشکر کنم؛ بخصوص بابت اقدام خداپسندانه چند شب گذشته.

مدیریت این وبسایت هم وظیفه خود می داند تا از پرسنل و مخصوصا فرمانده محترم  پاسگاه تشکر و قدردانی نماید.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 6:01
    انتقاد سازنده باعث پیشرفته ولی عزیزم ببین متنی که حضرت عالی نوشته ای حدود 6 غلط املایی دارد وهمچنین تصاویر مکانهای نظامی در بسیاری از کتابها و فیلمها و غیره....وجود دارد .ضمنا قضیه پلیس بین الملل را بیشتر توضیح دهید.
  • 11 سال پیش - 19:11
    بعد از این همه مطلب به چیزهایی روی می آورید که اصلا مجاز نیست.
    العان شما باز هم خلاف قوانینی اینترنتی و جمهوری اسلامی عمل کردید.
    واقعا خیلی زشته برای همچین وبلاگی که بعد از یک سال هنوز قوانین رو نمی دونه حتی مدیرش قوانین جامعه هم نقض کرده
    تصویر برداری از امکان نظامی دولتی کاملا ممنوع می باشد ولی این عکس از امکان نظامی گرفته شده پس با قوانین جامعه ی جمهوری اسامی نمی خونه پس خلاف شده.
    من سه نظر دادم و با گذشت پنج دقیقه بازدید در وبلاگتون چندین غلط و خلاف قوانین دیدم پس اگر کل وبلاگتون رو چک کنم بنظرم باید یک تومار نوشت
    امیدوارم نظرات من باعث پیشرفت شما بشه فقط یه نکته ینکه اینقدر این چیزها باید روش تعمل بشه که کسی نتونه ازش ایراد بگیره چون مربوط به فرهنگ و سیاست و اقتصاد همه ی روستا می شود.
    این وبلاگ نه یک وبلاگ ورزشی یا سرگرمی هست که هر چیزی را بشه درونش قرار داد البته با قوانین خودش
    این وبلاگ باید اولن به سایت تبدیل بشه تا رسمی بشه دوما باید به ثبت ستاد ساماندهی وزارت کشور برسه سوما باید در پلیس بین الملل عضو بشه که به نظرم بودجه ی زیادی هم نخاد ولی باید یکی که از همچین چیزی بلد باشه کمک بگیرید
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.