روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X مردم نظرآقا تقاضای بازدید مسئولین از مرگ نخیلات نظرآقا را دارند X شهریار خان محمدی X نظرآقا سلام X عکاسان و خبرنگاران بوشهر X محمد نامی X کشاورزی X روستا X نخ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

مردم نظرآقا تقاضای بازدید مسئولین از مرگ نخیلات نظرآقا را دارند (تصاویر)

  • 12:59
  • 622  بازدید

در ادامه روند نابودی باغات و نخیلات نظرآقا جمعی از خبرنگاران و عکاسان استان بوشهر جهت پوشش این خبر به نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) آمدند.

شهریار خان محمدی نویسنده،محقق و پژوهشگر و عضو انجمن عکاسان استان بوشهر در گفتگو با خبر نگار نظراقا سلام گفت : ما در بحث آسیب های محیط زیستی از تمام جوانب فرهنگ سازی ، همکاری ، دلسوزی ، هنر چشم و هوش استفاده کنیم و هر نفر در این راستا باید احساس مسئولیت جدی داشته باشند و اینگونه باید فکر کنیم .

هر گونه آسیبی به محیط زیست وارد میشود کلی امتیازهای ارزشمند برای همیشه نابود میشوند و رنگهایی نیز در دل طبیعت از بین میروند. طبیعت در چرخه ی خود مجموعه ای کامل نیازهای زندگی ما را فراهم کرده است و مهارتهای زندگی ما از طبیعت نشآت میگیرد ما باید هنر حفظ و نگهداری و درست مصرف کردن را در آن به خوبی به اجرا بگذاریم .

سطح تلاش، فکری ، فرهنگ سازی ، و آموزشها باعث میشود اتفاق ها و شکست ها تکرار نشود ما به راحتی میتوانیم در بحث پیش گیری طرح های بسیار ارزشمندی را به اجرا بگذاریم که در آیند اتفاق ناگواری در بحث محیز زیست رخ ندهد که به لطف و همت مردم و مسئولان با وجود طرحها و ایده های بسیاری ،سالهاست که حامیان محیط زیست (ان جی اوهای) نهاد مردمی هم پا با مردم و مدیران شبانه روز در تلاش هستند و در همه جا حضور دارند که رنگهای آسیب را شناسایی کنند و اجازه ندهند این آسیب های خطرناک ریز و درشت وارد چرخه ی طبیعتد و زندگی ها بشود که اگر وارد زندگی ها شدند بحران غیر قابل کنترل و مورادی چون فقر ، بیماری ، درد و نارضایتی ،بوجود می اید به عنوان مثال اگر رودی خشک شود کشاورزی و باغداری آن منطقه از رونق می افتد و یا مثالی دیگر کمبود آب و مرگ نخیلات روستای نظراقا از توابع شهرستان دشتستان که باعث بروز فقر و نگرانی برای مردمان آن روستا شده و مشکلاتشان روز به روز برجسته تر و دردناک تر میشود.

در بحث محیط زیستی باید به نکات بی شماری توجه کنیم و همه با هم به جنگ آسیب ها برویم خط آسیب ها اگر به رنگ قرمز تبدیل شود مرگ را بر سر راه هر انسانی قرار میدهد به عنوان مثال همچون کشورهای آفریقا که مرزهای پر از آسیب سیاسی ،محیط زیستی ، گروهای افراطی ، فقر مالی و همه دست به دست هم داده اند تا انسانی را به هر نحوی پای مرگ بنشاند اگر هر کدامین ما در این راستا خود را مسئول بدانیم و مباحث مکان و زمان را بشناسیم عناصری که آسیب رسان هستند دیگر وارد چرخه ی اکوسیستم نمیشوند و موجودی های ما پر ثمر میشوند.

امید است که درترکیب بندی حوادث اتفاق ها و آسیب های متفاوت ، مردم و مسئولین و انجمن های حامیان محیط زیست در کنار هم تناسب فضای آلوده را پاک سازی کنند و تصویر منفی آسیب ها را برای همیشه از بین ببرند .

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

حاج علیکرم حسینی فر

شهریار خان محمدی

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

نخلستان روستای نظرآقا

عکس: محمد نامی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • بیاییدانجمن های راتشکیل دهیم .
    مقاله ای درهمین راستا باتصاویرنوشتم .ای کاش ان مقاله رامنعکس می کردیم درسایت های استان.
    اگرامروزشروع نکنیم فردادیراست.
    زندگی ماارزش ان به محیط زیست پیرامونی ان است.
    بااین روندقطعانخیلات تاچند سال اینده ایستاده خواهند مردایا کسی فکردرخت جایگزین ان شده است.
    با این روند10سال اینده اطراف روستایمان فضای سبزی وجود ندارد.باکوچکترین بادی گرد وخاک روستا رافرامی گیرد.
    اگراین خشکسالی درژاپن (یزد)رخ میداد ان راتبدیل به فرصت می کردند.
    مدیران کارامد که زیرکولر 2تکه نشسته اید ودرگرمای 50درجه درفاتحه ها با کت وشلوارمی ایید و هرروزلوح تقدیر می گیرید برخیزید وبیایید وبحران مدیریت خود راببینید.
    سی ای میترسم که روزی ادمل ولاتمون برن بم سی خرما.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.