روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X جوان نظرآقایی رئیس هیئت نجات غریق دشتستان شد X روح الله فیروز X تصاویر X علی رزمجو X نظرآقا سلام X شنا X استخر X ورزش X مرکز دهستان نظرآقا X www.nazaragha sal

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

جوان نظرآقایی رئیس هیئت نجات غریق دشتستان شد (تصاویر)

  • 13:30
  • 358  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام،

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت نجات غریق شهرستان دشتستان با حضور نادر آزاده رئیس اداره ورزش ، شهرام دریایی نژاد رئیس هیئت نجات غریق استان بوشهر، تنی چند از پیشکسوتان و ورزشکاران این رشته ورزشی برگزارگردید.

روح الله فیروز رئیس نجات غریق دشتستان

در این آیین آزاده ضمن تشکر و تقدیر از زحمات و خدمات آقای عباسی در مدت مسئولیت این هیئت در چند سال اخیر ،  اهمیت بحث نجات غریق را با توجه به موقعیت آب و هوایی منطقه و علاقه جوانان به بحث شنا در سطح شهرستان به خصوص در فصل تابستان و مرگ و میر عده ای از جوانان علاقمند به شنا  هرساله در رودخانه های اطراف به علت عدم آشنایی به فنون شنا، لذا می طلبد که در جهت پرورش و اماده سازی نفراتی در سطح شهرستان در راستای نجات غریق تلاش و کوشش بیشتری گردد .

وی آقای فیروز را با توجه به بسیاری از فاکتورها یکی از گزینه های خوب که مورد وثوق غالب ورزشکاران این رشته نیز می باشد دانست و عنوان داشتند با تلاش ایشان و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و دانش و پتانسیل ورزشکاران شاهد رشد و توسعه این رشته در سطح شهرستان باشیم .

روح الله فیروز رئیس نجات غریق دشتستان

ایشان با توجه به نیروی جوانی اقای فیروز برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق نمود .

همچنین علیباز عباسی رئیس این هیئت، اعیاد شعبانیه را تبریک گفته و  در ادامه مختصری از عملکرد خود را در این مسئولیت اعلام داشت و از همه ورزشکاران و مسئولین و مدیرانی که ایشان را در این مدت یاری و مساعدت نمودند تشکر نمود و برای آقای فیروز آرزوی توفیق و سربلندی نمود .

روح الله فیروز رئیس نجات غریق دشتستان

اقای فیروز نیز اشاره داشتند از حسن اعتماد همه دوستان تشکر می نمایم و با توجه به حمایت و نظر خاص اقای ازاده به رشته شنا بتوانیم با کک همکاران این رشته را در بین جوانان توسعه و رشد بدهیم و از اقای عباسی تشکر نمود و عنوان داشتاند که بتواتنند از تجربیات ایشان استفاده نماییم .

 

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از آقای عباسی ، روح اله فیروز بعنوان رئیس جدید این هیئت معرفی گردید .

روح اله فیروز از پرسنل تیپ موشکی سپاه پاسداران امام سجاد (ع) برازجان است که خود از ورزشکاران و ناجیان درجه یک استخر خلیج فارس برازجان نیز می باشد و با توجه به نیروی جوانی، علاقه و تجربه و نیز استعدادهای درخشان و قابلی از جمله صادق پاکدامن، محمد حسن زاده از قهرمانان خوشنام این رشته در سطح جهانی در شهرستان دشتستان ، انتظار می رود این رشته ورزشی روند رو به رشدی را در این دوره تجربه نماید .

منبع: ناصرون

 ***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 10:24
    با سلام. واقعا باعث افتخار روستا و مردم روستا هست.انشالله که پله های ترقی رو بیشتر طی کند و در عرصه مدیریت موفق و پیروز باشند. خداقوت جوانمرد
  • 9 سال پیش - 1:17
    به به ایشالا که موفق باشن
  • 9 سال پیش - 17:27
    باعث افتخاربرای روستای ما وشهرستان است اقای فیروز.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.