روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پایگاه اطلاع رسانی X نظرآقا سلام X علی زیرایی X مقاله X دشتستان X تصاویر X هر گروهی که به نام ملت بیانیه می دهد باید شناسنامه دار شود X شیخ احمد رزمجو X اصلاح

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

هر گروهی که به نام ملت بیانیه می دهد باید شناسنامه دار شود

  • 12:04
  • 254  بازدید

در نشست اصلاح طلبان مرکز و شمال استان که  یکشنبه شب 6 اردیبهشت در کلمه برگزار گردید، شیخ اصلاحات استان حجت السلام رزمجو که یکی از سخنرانان حاضر در این نشست بود، ضمن تبریک هفته معلم و کارگر با مقایسه درآمد این دو شغل در بسیاری از کشورها با کشورمان ثابت نمود که این دو شغل در کشورمان از درآمد کمی برخودار هستند و باید توجه جدی در این زمینه گردد.

 

وی افزود: زندگی رقت بار برخی از مردم را در این ایران شایسته ایشان نداستند و گفتند نباید ما فقط از ایشان به عنوان وسیله استفاده نماییم . وی همدلی و همراهی مردم را بهترین فرصت برای دولت تدبیر و امید دانست و گفت با این ابزارها دولت می توانند موفقیت زیادی را کسب نمایید.

رزمجو اضافه کرد: حجم تذکر و سوال از وزرای دولت روحانی را در این یک سال اندی با کل ریاست جمهوری احمدی نژاد قابل قیاس ندانست  و گفت که خیلی بیشتر است  در حالیکه دولت روحانی تنها یک سال اندی است که نفس می کشد واین یک چالش بزرگ است.

 

وی همچنین خطاب به برگزار کنندگان انتخابات گفت ما خواستار انتخاباتی قانونمند و سالم هستیم و هر گروهی که به نام ملت بیانیه می دهد باید شناسنامه دار شود تا هویت آنها برای مردم مشخص شود.

وی همنچنین گفت ما نمایندگانی برای مجلس می خواهیم که خدا ترس باشد و وامدار کسی نباشد تا بتوانند به همه با یک چشم نگاه کند.

منبع : اتحاد جنوب



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 19:33
    فعلا که تیم مذاکره کننده دارند به نمایندگی از مردم بیانیه می‌دهند ولی هیچ گزارشی به مردم نمی‌دهند. راستی، انتشار گزارش برگ طرف ایرانی چه شد؟ تا کی پنهان‌کاری؟ مگه مردم نامحرمند؟
    امیدوارم عزیزان نظرآقا سلام این کامنت را زود منتشر کنند و نه یک ماه دیگه.
  • 9 سال پیش - 18:15
    خواهشند است مسولین که همگی می دانند/چه بلایی سراموزش وپرورش درامده /که قرن ها بگذردواب جوی رفته رانتوان برگرداند ودیگر به علت بحران مدیریتی که ایجاد شده/واموزش وپرورش راسیاسی کرده اندبیشتر زخم درد فرهنگیان نباشیم.بگذارید تاریخ قضاوت کند.معلمی که اضافه کارش رارسانه ای می کنندوان رابه عنوان مطالبات نه یک بار بلکه چند 100بار دررسانه ملی پخش میکنندباید شک کردوتدبیری اندیشید.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.