روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X رئیس شورای نظرآقا: از مردم منطقه سعدآباد سپاسگذارم X محمود بازیار X نظرآقا سلام X علی رزمجو X دولت تدبیر و امید X استقبال از رئیس جمهور X www.nazaragha-salam.

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

رئیس شورای نظرآقا: از مردم منطقه سعدآباد سپاسگذارم

  • 0:55
  • 261  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

دلیر مردان و شیر زنان دیار پاک مرکز دهستان زیراه (نظرآقا) سلام ودرودتان باد هزاران بار
خداوند تبارک و تعالی را شاکریم که ما را از موحدان امت پیامبر ختمی مرتبت (ص) قرار داد. با تشکر و سپاس فراوان از حضور چشمگیر و حماسی آحاد مردم استان بوشهر در استقبال از کاروان تدبیر و امید که بحق این حضور ارزشمند و معنوی تجلی عشق حقیقی مردم به نظام و انقلاب بود.مردم استان بوشهر با این استقبال تاریخی نشان دادند که ملت شریف ایران به مشی اعتدال دولت تدبیر و امید اعتقاد راسخ داشته وزحمات خدمتگزاران پر تلاش خود را ارج می نهند ، ساکنان پایتخت انرژی ایران ثابت نمودند که در حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از مدیران ارشد نظام اسلامی همچنان صدر نشین هستند جا دارد بخاطر این همه شکوه و عظمت ،همایش همدلی، وحدت و نمایش ماندگار حمایت و قدر شناسی جبهه عبودیت بر آستان مقدسش سائیده و از همه مردم قهرمان استان بوشهر به ویژه مردم منطقه سعدآبادو مرکز دهستان زیراه ( نظرآ قا ) که در این استقبال جلوه هایی عالی و ارزنده ای از فرهنگ و ادب را به نمایش گذاشتند سپاسگزاری نمایم
اینجانب از همه کسانی که در جریان سفر کاروان تدبیر و امید همت خود را معطوف تجلی بیشتر پیوند دولت و ملت نمودند بویژه امامان جمعه استان ، استاندار محترم ،فرمانداران سراسر استان ، بخشداران کلیه مناطق استان ، شوراهای اسلامی ،دهیاران سخت کوشش ،،شهرداران ، فرهیختگان ،نخبگان ، ا ستادان ، دانشجویان ، فرهنگیان ، دانش آموزان ، کارمندان ، کشاورزان ، کارگران ، نیروهای نظامی و انتظامی ، پاسداران ، بسیجیان ، روحانیت معظم ، حوزه های علمیه، ورزشکاران ، بازاریان و،ستادهای مردمی استقبال از دولت تدبیرو امید تشکرمی نمایم.
امید است در سایه عنایات الهی ،تدبیر و تلاش مسئولان و همکاری و همراهی مردم عزیز ،گام های بلندی برای توسعه پایدار این استان زرخیز برداشته شود و تصمیمات و برنامه های دولت چشم انداز روشنی برای استان محقق کند.

رئیس شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا )
محمود بازیار حقیقی


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 10 سال پیش - 7:01
    ای مومی فهمم که فرهنگیان نرفته بیدنه.11طرح که گول وکلاه سرمون نها وبزرگ مردان ساده لوح استان کف زدن قبلاتودولت اصلانه مهرورزکلنگ که نه منتیل زده بودنه.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.