روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

www.nazaragha-salam.irحمایت دهیار نظرآقا از علی نظر نامی نظری درخصوص بدهی دهیاری سابق به ادا X علی نظر نامی نظری X سید محمود موسوی نژاد X حسن رضانیا X علی رزمجو X سالن ورزشی سیدالشهد

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

حمایت دهیار نظرآقا از علی نظر نامی نظری درخصوص بدهی دهیاری سابق به اداره برق (عکس)

  • 18:25
  • 251  بازدید

 

 

در ادامه پیگیری های پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام مبنی بر اینکه بدهی سالن ورزشی به عهده چه شخصی است سید محمود موسوی نژاد دهیار مرکز دهستان زیراه به حمایت از مجموعه دهیاری و خود شخص آقای علی نظر نامی نظری دهیار سابق نظرآقا مدارکی رو کرده که نشان میدهد دهیاری در زمان مدیریت آقای نامی نظری تمامی بدهی های خود را به ادارات مربوطه پرداخت کرده و هیچ نوع بدهی ندارد.

سالین ورزشیی و مصرف برقسالین ورزشیی و مصرف برق

گفتنی است که آقای حسن رضانیا در گفتگو هفته قبل با نظرآقا سلام اظهار داشتند: شخص بنده به عنوان مسئول سالن ورزشی این روستا هيچ گونه بدهي ندارم و  هزينه برق مصرفي در سالن ورزشی هر ماه پرداخت شده است. و تمامی این بدهی ها مربوط به دهیاری سابق (علی نظر نامی نظری) میباشد.

قابل ذکر است که، ميزان بدهي سالن ورزشی سیدالشهداء نظرآقا نزديك به یک ميليون تومان به اداره برق سعدآباد بدهکار است.

نظرآقا سلام در جایگاهی عادلانه این حق را به آقایان علی نظر نامی نظری دهیار سابق و حسن رضانیا مسئول سالن ورزشی میدهد که در همین رسانه از حق خود بطور قانونی دفاع کنن.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.