روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

www.nazaragha-salam.ir درخواست رئیس شورای نظرآقا از موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام X محمود بازیار X چهارده معصوم نظرآقا X علی رزمجو

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

درخواست رئیس شورای اسلامی نظرآقا از موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس

  • 13:04
  • 316  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، پس از حضور سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی و حضور ایشان در پیاده روی روز اربعین در نظرآقا، محمود بازیار حقیقی ریاست محترم شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه در نامه ای اختصاص اعتبار برای مکان زیارتی سیاحتی و رفع مشکلات قدمگاه چهارده معصوم نظرآقا را از جناب سید مهدی موسوی نژاد خواستار شد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم دشتستان نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای حجه السلام موسوی نژاد سلام علیکم احتراما : ضمن تسلیت اربعین حسینی و تشکر و قدر دانی از تشریف فرمایی حضرتعالی در مراسم پیاده روی عاشقان حماسه حسینی روستای نظرآقا (مرکز دهستان زیراه ) به قدمگاه چهارده معصوم نظرآقا و بیانات ارزشمند جنابعالی در خصوص اربعین و اهل بیت علیه السلام ، بدینوسیله به استحضار می رسانم با توجه فرمایش جنابعالی در خصوص توجه ویژه به این مکان زیارتی سیاحتی و رفع مشکلات قدمگاه چهارده معصوم نظرآقا این مکان همان طور که جنابعالی مشاهده نمودید و در حضور جمع کثیری از مردم خوب و بافرهنگ نظرآقا بیان نمودید نیاز به تحول اساسی دارد و با همت و دستورات جنابعالی می تواند منشاء خیرات و باقیات و صالحات باشد. امید است در راستای توسعه این مکان زیارتی موارد چهار گانه ذیل جزء نیازهای اساسی محسوب می شود لذا از جنابعالی به عنوان نماینده محترم مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی استدعا داریم دستورات لازم را در این خصوص اعلام و نتیجه را به شورای اسلامی روستای نظرآقا به شکل کتبی اعلام فرمایید.. 1- جاده کشی تا قدمگاه چهاده معصوم 2 –برق رسانی به این مکان مقدس 3-آب رسانی به این مکان زیارتی و سیاحتی 4 –تخصیص اعتبار جهت توسعه ، ساخت اتاق و نمازخانه وسرویس های بهداشتی لازم به یادآوری است شورای اسلامی و دهیاری روستا آمادگی کامل دارد در صورت تخصیص اعتبار برای این مکان در کمترین زمان ممکن و به شکل جهادی عملیات توسعه این مکان ارزشمند را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی نظرآقا

محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 10 سال پیش - 10:42
    با سلام وخسته نباشید بنظر من نامه نگاری تنها ، هیچ دردی را دوا نخواهد کرد . لذا با قبولی که آقای نماینده نسبت به بهبود آن داده اند و پیگیریهای مضا ئف دهیار و اعضائ شورای محترم روستا ما می توانیم از یک تفریحگاه سیاحتی و زیارتی خیلی خوبی در آینده برخوردار باشیم
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.