روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

www.nazaragha-salam.ir دو تن از بازیگران تعزیه نظرآقا به همراه عکاس نظرآقا سلام با پای پیاده X پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام X الله کرم ستوده نیا X حسین استوار X امین هوشمند X علی ر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دو تن از بازیگران تعزیه نظرآقا به همراه عکاس نظرآقا سلام با پای پیاده به کربلا میروند (عکس)

  • 0:51
  • 311  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، همزمان با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی میلیون‌ها زائر حسینی از سرتاسر عالم با پای پیاده به زیارت امام حسین(ع) می‌روند تا در مراسم سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام شرکت کنند.

از جمله این افراد آقای الله کرم ستوده نیا بازیگر و پیشکسوت تعزیه نظرآقا و عضو محترم شورای اسلامی روستا است که با پای پیاده رهسپار کربلای حسین(ع) میشود. به اطلاع عموم میرساند که عصر چهارشنبه دوازدهم آذرماه ، آقای ستوده نیا با کاروان مربوطه به سمت کشور عراق حرکت خواهند کرد.

گفتنی است که دیگر بازیگر تعزیه نظرآقا یعنی امین هوشمند به همراه حسین استوار، عکاس پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام صبح روز یکشنبه شانزدهم آذرماه با پای پیاده به سمت کربلا مشرف میشوند.

خوشا به سعادتان ...

الله کرم ستوده نیا 

امین هوشمند

حسین استوار

 ***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.