روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X تشکر رئیس شورای اسلامی نظرآقا از حضور پرشکوه مردم در محرم سال 1393 X محمود بازیار حقیقی X علی زیرایی X تقدیر و تشکر X نظرآقا سلام X پایگاه اطلاع رسانی X محرم

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

تشکر رئیس شورای اسلامی نظرآقا از حضور پرشکوه مردم در محرم سال 1393

  • 16:54
  • 247  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم
کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا
واقعه کربلا یک دانشگاه ، یک مکتب و یک بینش است که در این دانشگاه درس حمایت از دین و امامت ، وفاداری ، شجاعت ، شکیبایی ، مبارزه با خودپرستی و خودکامگی با خون نگارش یافته و فضیلت های والای الهی و انسانی به نمایش گذاشته شده است عاشورا ی حسینی زرین ترین نمونه معروف گرایی و منکر ستیزی در پهنه زمین و زمان است وبه عنوان بلندترین فریاد بشریت مظلوم در برابر استکبار و قله عشق و عرفان اسلامی نسبت به مقام اقدس ربوبی است.
عاشورا فرهنگی تمام نشدنی و انسان ساز است که بزرگداشت و برگزاری مراسم های این واقعه بزرگ وظیفه آحاد جامعه است و مسئولان باید در راستای حفظ این فرهنگ عظیم روز به روز بر تلاشهای خود بیفزایند.
آفرین بر مردم قهرمان ،نجیب و با بصیرت نظرآقا مرحبا بر وفاداری شما محبان ،دلدادگان به سید الشهداء و اهل بیت ، زبان و قلم از حماسه حضور شما عاشقان حسین (ع) در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و مراسم سینه زنی زنجیرزنی و راهپیمایی با شکوه 13 آبانماه و اجرای تعزیه بزرگ و بی نظیر روز عاشورا و همچنین حماسه ماندگار استقبال و بدرقه فراموش نشدنی از ضریح مطهر حضرت عباس علمدار با وفای کربلا عاجز است یقینا حضور عاشقانه شما و حضور حماسی مردم قدرشناس نظرآقا در این ایام سوگواری برگ زرینی بر افتخارات دیارمان خواهد افزود.
اینجانب برخود لازم و واجب میدانم از عموم مردم شریف و عزیز و دوست داشتنی دیار عاشقان نظرآقای بزرگ اعم از پیر و جوان ، زن و مرد ، خردسالان سیه پوش با پیشانی بندهای یا حسین ،خانواده های معظم شهداء ،روحانیون ،جانبازان ،ایثارگران آزادگان سرافراز، مداحان ،کارگران ،کارمندان ،اساتید ،دانشجویان ،دانش آ موزان ،کسبه و اصناف ،کشاورزان و همه مهمانان گرانقدری که در این دهه محرم با حضور ارزشمند خود در مراسمات دینی دیارمان شرکت کردند و مایه افتخار و مباهات برای ما بودند و کلیه دست اندرکاران مراسمات هیاتهای مذهبی روستا اعضای محترم شورای اسلامی، دهیاری روستای نظرآقا کمال تشکر و قدر دانی را دارکم.

محمود بازیار حقیقی رئیس شورای اسلامی نظرآقا

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.