روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

سایت نظرآقا سلام دو ساله شدنظرآقا سلام X میانگین بازدید X پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا X دهستان زیرراه X دوسالگی X جشن دوسالگی نظرآقا سلام X علی زیرایی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سایت نظرآقا سلام دو ساله شد

  • 1:43
  • 243  بازدید

 

دو سال از فعالیت وبسایت نظرآقا سلام گذشت.

انگار همین دیروز بود كه با وجود مشکلات بسیار زیاد موفق شدیم این وب سایت را با نام زیبای (نظـــــرآقا سلام ) راه اندازی کنیم . انگار دیروز بود که ما مشکلاتی همچون تعطیلی و نبود امکانات مالی دست و پنجه نرم کردیم .

در طی این دو  سال، مشکلات بسیاری ، فراتر از آنچه از ابتدای کار به نظر می آمد ، گریبان گیر ما بود . در واقع تاسیس یک وب سایت یا وبلاگ کاری بسیار ساده است ، اما به روز و فعال نگه داشتن آن کاری بسیار سخت است . بدین شکل است که به کرات دیده می شود ، وبلاگ های مشابه زیادی تاسیس می گردند، اما طی مدت کوتاهی به جمع خیل وبلاگهایی که اختلاف زمان تاسیس و تعطیلی شان به یک سال نمی رسید، می پیوندند.
به امید خدا در این مدت تمامی تلاش ما بر این بوده است که هر آنچه در توان داریم، خالصانه و بی هیچ چشم داشت و منفعت جویی، و صرفا به جهت خدمت به مردم شریف و فهیم روستای نظرآقا و پیشرفت و توسعه آن و معرفی هر چه بیشتر نظرآقا ، قرار دهیم . در این راه اگر چه اشکالات و نواقص بسیار زیادی داشته ایم ، اما امیدواریم که دوستان و عزیزان علاقمند به روستای بزرگ نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) ، عذر ما را پذیرا باشند و مشکلات و نواقص موجود را به بزرگی خود ببخشند و یقین داشته باشند که از آنچه در توان ما بوده است، مضایقه نکرده ایم. به امید اینکه همگی دست در دست یکدیگر، برای داشتن فرداهایی بهتر و موفق تر، از جان و دل تلاش کنیم. در یک سال گذشته 336 مطلب ارسالی داشته ایم. که میانگین پست 30 مطلب در هر ماه را نشان می دهد. آماری که نیازمند پشتکاری عظیم، اراده ای جدی و وقت صرفی بسیار زیاد بود. در زیر مطالب ارسالی به تفکیک هر ماه محاسبه شده است:

ماه               سال       تعداد مطالب ارسالی

شهریور         1392                  13
مهر              1392                  54
آبان              1392                  38
آذر               1392                  40
دی              1392                   36
بهمن           1392                  40
اسفند         1392                  12
فروردین        1393                  12
اردیبهشت    1393                  5
خرداد           1393                  0
تیر              1393                  1
مرداد           1393                  47

شهریور        1392                  18


در سالی که گذشت بیش از 103,005 بازدید کننده داشتیم که در نوع خود جالب توجه و خیره کننده بوده است. که میانگین 400 نفر در هر روز را نشان می دهد. بسیار بسیار امیدواریم در سال جدید همکاری شما با سایت نظرآقا سلام افزایش یافته، از نظرات شما بهره مند گردیده و از درج مطالب ارسالی شما در سایت مشعوف می شویم.

در طول این یکسال دوستان زیادی بودند که زحمات فراوانی در بخش های مختلف سایت کشیدند که جا دارد ابتدا از همکاران خوبم آقایان: احسان رزمجو ، اکبر عبدالهی ، علی زیرایی ، علی ستوده نیا ، محمد نامی ، خانم لیلا نامی , حسین استوار , سجاد ستوده نیا , علیرضا بدره , شاپور رزمجو بعمل آوریم.

لازم میدانم از آقای سید محمود موسوی نژاد نظری دهیار محترم روستا هم تشکری ویژه و صمیمانه داشته باشم

در پایان اگر کسانی بوده و هستند که از درج برخی مطالب (خصوصا مطالب منتقدانه)دلگیر هستند. پوزش طلبیده و با سعه صدر و بر اساس شعار "زنده باد مخالف" از درج کلیه نظرات کاربران عزیز درباره نظرآقا سلام خوشحال می شویم.

با تشکر

 مدیر وبسایت نظرآقا سلام

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 9 سال پیش - 9:47
    منم به همکارانم تبریک عرض می کنم
  • 10 سال پیش - 10:54
    شلام منم بهتون تبریک میگم موفق باشین وخسته نباشین.
  • 10 سال پیش - 11:51
    درود بیکران بر فعالیت 2 ساله نظرآقا سلام ... سالام و خسته نباشی و تبریک ویژه دارم خدمت مدیر خوب و خوش فکر سایت جناب آقای علی رزمجو که این کار فرهنگی و خبری بسیار خوب رو برای هم ولاتی های خوبم انجام داد . و تبریک و قدردانی از زحمات همکاران خوبم در این دو سال دارم
  • 10 سال پیش - 6:04
    سلام.2ساله شدن نظراقاسلام وهم به مدیروهم به کارکنان و......تبریک میگم/
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.