روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X سرمربی تیم سیدالشهداء نظرآقا برای تیم فوتسال قائم آرزوی موفقیت کرد X بهرام رزمجو X فوتسال جام رمضان نظرآقا 93 X پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا X www.nazarag

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

سرمربی تیم فوتسال سیدالشهداء نظرآقا برای تیم قائم آرزوی موفقیت کرد

  • 21:32
  • 290  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا،

بهرام رزمجو سرمربی و مدافع تیم فوتسال سیدالشهداء روستا برای تیم فوتسال قائم آخرین بازمانده تیم های نظرآقایی در جام رمضان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد. بهرام رزمجو گفت: امیدوار هستم تیم قائم بتواند نماینده شایسته ای برای فوتسال نظرآقا در بین تیم های صعودکننده باشد و بتواند از نام فوتسال این روستا دفاع کند. سرمربی سیدالشهداء اضافه کرد: تیم قائم متشکل از بازیکنان با تجربه و جوانی است که میتواند در ادامه این رقابتها نتیجه بگیرد.

هر چند کار بسیار سخت و دشواری پیش رو دارد. اما فوتسال است هزاران اتفاق غیر قابل پیش بینی . کاپیتان تیم فوتسال سیدالشهداءدر ادامه درباره ی حضور تیم خود در این رقابتها گفت: در ابتدا با نبود چندین بازیکن کلیدی تیم مثل علی رزمجو ، مسلم پراینده ، شهرام رزمجو ، فرشید محمدی ، و هادی رزمجو قصد حضور در این رقابتها رو نداشتیم.

اما با جلسه ای در این خصوص که با مسئولان و مدیران تیم گرفتیم تصمیم به جذب چند بازیکن کمکی گرفته شد. به لطف خدا و تلاش تمامی مسئولان تیم، بازیکنان ارزشمند و خوبی همچون مصیب دشتی که سابقه حضود در ایرانجوان بوشهر و پرسپولیس برازجان را دارد ، مسعود حسن زاده ، حسن ماندگاری و میلاد گلعین از بوشهر که در حال حاضر عضو تیم گاز فجر جم هست و همچنین مسعود استوارکه در تیم توحید بوشهر بازی میکند.

و دوست عزیزمون محمد پرن را به تیم اضاف کردیم. اما دربین راه و در ادامه تمرینات غلامرضا شکیبا بازیکن متعصب و همه کاره امان در خط دفاعی را بدلیل مصدومیت از دست دادیم.

که این اتفاق خط دفاعی ما را برای حضور در مسابقات متزلزل کرد. اما باز هم با توکل به نام زیبای سیدالشهداء کاملا با روحیه و امیدوارانه برای کسب مقامی شایسته وارد رقابتها شدیم. در بازی اول بین بازیکنان هماهنگی کافی وجود نداشت و همین باعث شد که نتونستیم نتیجه لازم را مقابل قائم نظرآقا کسب کنیم و به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسیدم . بازی دوم را با نتیجه ای پرگل مقابل پیشکسوتان محترم فوتبال نظرآقا پیروز شدیم.

بازی به بازی بهتر شدیم تا مقابل صاحب الزمان نظرآقا نیز در بازی سوم پیروز شدیم. بغیر از بازی اول نمایش بسیار خوبی در بازیهای دیگر از خودمون در این مسابقات به نمایش گذاشتیم و شاید از امیدهای قهرمانی محسوب میشدیم تا اینکه در بازی چهارم مقابل بشیرآباد بازی را واگذار کردیم و نتونستیم در این بازی انتظارات تماشاگران را برآورده کنیم و از ناراحتی تماشاگرانمان بسیار متاثر شدم. چون خودمان راهمان را برای صعود دشوار کردیم و منتظر نتیجه بازی صاحب الزمان و قائم بودیم و در اون بازی نتیجه ای رقم خورد که باب میل ما نبود و این نتیجه ما را از ادامه صعود به مرحله بعد بازی ها باز داشت. بهرام رزمجو مدافع شوت زن تیم سیدالشهداء در ادامه گفت: بسیار ناراحتم که بعد از گذشت حدود 8 سال برای اولین بار از مرحله گروهی نتونستیم صعود کنیم. اما این اتفاق را قسمت و حکمت خداوند در این ماه مبارک و عزیز عید فطر میدانم. و انشاالله خودمان را برای حضوری قدرتمند در مسابقات دهه فجر آماده خواهیم کرد. تا بار دگر پرچم زیبای سیدالشهداء را برفراز دستانما نگاه داریم.

بهرام رزمجو در پایان گفت: باز هم برای تنها نماینده روستا یعنی قائم آرزوی موفقیت دارم و جا دارد از همین جا از آقای شهرام رزمجو مسئول مسابقات کمال تشکر و قدردانی را بعمل آورم چون شرایط مساعد و خوبی برای تیمها در این رقابتها فراهم کرده بود. و همچنین از تمامی بازیکنان تیمم، بخصوص بازیکنان شهرستانی و مسئولان و تماشاگران سیدالشهداء خالصانه تقدیر و تشکر کنم که با تمام توان ما را یاری رساندند.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.