روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا X نظرآقا سلام X ورزش نظرآقا X اکبر دهقان X عزیز گرامی X علی رزمجو X قهرمان تنیس روی میز نظرآقا مشخص شد X www.nazaragha-salam.

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

قهرمان تنیس روی میز نظرآقا مشخص شد + عکس

  • 18:06
  • 333  بازدید

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای نظرآقا، مرحله نهایی رقابت‌های تنیس روی میز جام رمضان 93 در حسینیه ابوالفضل العباس (ع) روستا با مدیریت امید عاملی و عبدالله بازیار حقیقی برگزار شد تا پس از رقابت 3 روزه تنیسورها تکلیف قهرمان این دوره از بازی‌ها مشخص شود. در حالی دیدار پایانی این رقابت‌ها برگزار شد که پیش از این اکبر دهقان و عزیز گرامی موفق شده بودند با عبور از سد حریفان خود جواز حضور در دیدار پایانی را بدست آورند و در پایان این اکبر دهقان بود که موفق شد با شکست حریف خود عنوان قهرمانی را از آن خود کند. گفتنی است اکبر دهقان که در مرحله گروهی نیز عزیز گرامی را شکست داده بود و  این بار نیز موفق شد در بازی پایانی با نتیجه ( 2 بر صفر ) عزیز گرامی را شکست دهد و فاتح این دوره از رقابت‌ها شود.

همچنین محمدرضا شهریاری با شکست در مقابل عباس کشفی از روستای برمک در مرحله رده بندی به مقام چهارم این دوره از رقابتها دست یافت.

قابل ذکر است اکبر دهقان قهرمان این دوره از مسابقات تنیس نظرآقا پس از پایان رقابتها اعلام کرد به نظر بنده محمدرضا شهریاری و یونس حاجی زاده  به عنوان پدیده این رقابتها و محمد پراینده بعنوان کم سن و سال ترین بازیکن جام بودند و در صورت ادامه این ورزش آینده خوبی در انتظار آنهاست. و ما هم قصد داریم  انشاالله جهت تشویق این عزیزان بسوی این ورزش جذاب در مراسمی از آنها تقدیر بعمل آوریم.

 

محمد حسن جمالی و اکبر دهقان

اکبر دهقان و عزیز گرامی

جام تنیس روی میز نظرآقا

جام تنیس 1393 روستای نظرآقا

جام تنیس 1393 روستای نظرآقا جام رمضان - اکبر دهقان

عبدالله بازیار حقیقی - اکبر دهقان - عزیز گرامی

اکبر دهقان

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.