روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

کسب مقام برتر منطقه برای معلم نظرآقایی در ادبیات فارسی (خبر از اصغر علیخانی)-نظرآقا سلام-www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

کسب مقام برتر منطقه برای معلم نظرآقایی در ادبیات فارسی (خبر از اصغر علیخانی)

  • 12:41
  • 450  بازدید

 

نظرآقا سلام، هر چند مدتی از این خبر گذشته اما بر خود واجب میدانیم برای مردم روستا این کسب افتخار از سوی معلم نظرآقایی ادبیات فارسی را اطلاع رسانی کنیم.

از آن جا که سال گذشته کلی رقابت دانش آموزی داشتیم و تعداد معدودی در این مسابقات حائز رتبه شدند و اسامی ایشان جهت دریافت حداقل یک کاغذ ابر و باد ناقابل به عنوان تقدیر نامه به اداره ی محترم داده شد . مع الاسف گروه های آموزشی درکمال ناباوری با استدلال عدم بودجه کافی و اعتبار ، دست همه را در پوست گردو گذاشت و مجری این برنامه ها ( دبیران زبان و ادبیات پارسی منطقه ) را تا ابد شرمنده روی گل این بزرگواران کرد. ضمن عذرخواهی از تک تک این ادب دوستان که اکثراً از راه های دور برای انجام رقابت ها به مرکز منطقه تشریف می آوردند. گروه ادبیات فارسی سپاس و تقدیر ویژه خود را بدرقه ی تلاش آنان می کند و برای همگی آرزوی موفقیت در مراتب علمی بالاتر را از یزدان دادار خواستار است.
امسال با گذشت دو ماه ازسال تحصیلی ، سر گروه فارسی متوسطه ، بی کلاه و بی تعارف بنا بر حذف آن بود . خدا را شاکر شدیم به چند جهت : اول - گروه فلک زده ای که در مقابل همه (دانش آموز ، دبیر و ... )  روزی چند بار عرق شرم بر چهره اش نشیند ، وعده تو خالی دهد ، از دادن کاغذی رنگی به دانش آموزی عاجز باشد ؛ به خدا قسم ، عدمش به ز وجود. دو - بالاخره معنای بها ، اهمیت و کیفیت بخشی به علوم انسانی را از دیدگاه بعضی دوستان فهمیدیم !!! سه - شرط بقای گروه "یواش بیا یواش برو که گربه شاخت نزنه " است !!! بقیه بماند ...
بالاخره از مسابقات دانش آموزی پارسال خیری نصیب کس نشد ؛ بر آن شدیم  رقابت علمی امسال را به دبیران اختصاص دهیم که در صورت عذر و بهانه اداره مبنی بر کمی بودجه ، کم تر شرمنده شویم .
هر چند بر همگان مبرهن است که گروه ادبیات منطقه ازهمه لحاظ (علمی ، تدریس و ... ) در صدر بوده و هست ؛ جهت مرور مطالعات گذشته ، فعالیت و حرکت گروه ، رقابت در بیستم بهمن به مناسبت پیروزی انقلاب برگزار شد. اگر چه نامه ی مربوط دو هفته قبل از انجام به مدارس ارسال شده بود ؛ اما بعضی دوستان ظاهراً اطلاعیه را رویت نکرده بودند یا ندیده بودند و برخی به دلیل گرفتاری های شخصی نتوانستند در این آزمون شرکت کنند. گروهی هم بر گذشتن تاریخ مصرف منبع تأکید می کردند که پاسخ داده شد . جلسه امتحان در کمال هم کاری دوستان برگزار و به پایان رسید . /ع.ر

نتیجه مسابقه
نفر اول : خانم "دشتی شجاع " از آموزشگاه نمونه "حضرت زینب سعدآباد"
نفر دوم : خانم " موسوی " از آموزشگاه "حجاب نظرآقا "
نفر سوم : خانم " مزارعی " از آموزشگاه " فاطمه زهرا "
 
منبع: دبیران زبان و ادبیات منطقه سعدآباد

مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.