روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

مهاجم تیم امید: شاید دیگر فوتبال رسمی بازی نکنم (عکس)-نظرآقا سلام-www.nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

مهاجم تیم امید: شاید دیگر فوتبال رسمی بازی نکنم (عکس)

  • 12:45
  • 306  بازدید

 

نظرآقا سلام، مهاجم  تیم امید نظرآقا گفت: ممکن است دیگر فوتبال رسمی بازی نکنم.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، بهرام رزمجو بازیکن تیم امید نظرآقا که فعلآ در مصدومیت به سر می برد درباره حضور دوباره اش در تیم امید اظهار داشت: فصل گذشته که براي امید بازي مي‌کردم، با بدشانسی مصدوم شدم و بعد از عمل زانوی پای راستم، تا بهبودی کامل واقعا روزهاي سختي را سپري کردم. اما باز هم در این فصل مصدومیتم از همان ناحیه تجدید شده و به سختی دارم بازی ها را ادامه میدهم و دوست ندارم بازهم زیر تیغ جراحی بروم. در حال حاضر در سنی بسر می برم که باید از لحاظ بدنی سالم باشم که دقیقآ برعکس شده و روز به روز زانویم اذیتم میکند و دیگر از استارتهای سریع فصل های گذشته خبری نیست .

وی در پاسخ به پرسشی در این باره که برای فصل جاری چه تصمیمی گرفته و آیا احتمال دارد با فوتبال وداع کند گفت: چنين احتمالي وجود دارد. بخاطر تجدید مصدومیتم که در حال حاضر خیلی اذیتم میکند ممکن است ديگر فوتبال بازي نکنم و شايد هم دوباره برگردم. فعلا تصميم خاصي براي آينده‌ام نگرفته‌ام. اما با توجه به تعهدی که به مسئولان و کادر فنی تیم امید روستا داده ام سعی میکنم با همین وضعیت مصدومیتم با تمام وجود در اختیار این تیم باشم.

بهرام رزمجو درباره وضعیت کنونی امید عنوان کرد: از جام حذفی که عملآ کنار رفتیم و حذف شدیم. تنها امیدمان برای گرفتن جام، لیگ برتر است که باز هم با این وضعیت شرایط خوبی نداریم. اما نا امید هم نیستیم. با توجه به اینکه چندین بازیکن کلیدی تیم را با بدشانسی از دست دادیم شانسمان برای قهرمانی کم رنگ تر شده اما باز هم با وجود دیگر بازیکنان امیدوار هستیم، چون بازیکنان خوبی در اختیار داریم.

مهاجم تیم امید اضافه کرد: اگر میتوانستیم در بازی هفته گذشته در لیگ مقابل آزادی هلپه ای پیروز شویم نیمی از راه قهرمانی که غیر ممکن هم نیست را طی کرده بودیم. اما پاره ای از مشکلات مانع این کار شد. امیدواریم همین روند نتیجه گیری ادامه داشته باشد و بتوانیم جایگاهی در حد نام فوتبال نظرآقا کسب نمائیم./ع.ر

 

بهرام رزمجو

بهرام رزمجو

بهرام رزمجو

بهرام رزمجو

عکس ها: علی رزمجو

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 19:49
    با عرض سلام وارزوی سلامتی وبهبودی کامل برای آقای بهرام رزمجو امیدواریم انشالله حضور بیشتر ایشان در بازی های اینده را شاهد باشیم .
  • 11 سال پیش - 18:42
    آرزوی موفقیت وتندرستی وادامه فعالیتهای ورزشی برای این جوان ورزشکار و دیگر عزیزان از خداوند بزرگ .
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.