روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X دست نظرآقا باز هم از جام کوتاه ماند X تیم فوتسال اباصالح المهدی روستای نظرآقا X فوتسال نوجوانان (متولدین 72) منطقه سعدآباد در روستای نظرآقا X وبلاگ روستای نظر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دست نظرآقا باز هم از جام کوتاه ماند

  • 17:09
  • 299  بازدید

 

تیم فوتسال شاهد سربست با شکست اباصالح المهدی نظرآقا جواز حضور خود در دیدار نهایی فوتسال نوجوانان(متولدین 72) منطقه سعدآباد را در مرکز دهستان زیراه گرفت.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان (متولدین 72) منطقه سعدآباد شب گذشته هفدهم آذرماه با برگزاری دو دیدار در سالن ورزشی سیدالشهداء روستای نظرآقا پیگیری شد.
تیم اباصالح تنها بازمانده از تیم های نظرآقایی در این دوره از مسابقات بود؛ در این دیدار که مرحله نیمه نهایی بود بازیکنان اباصالح با یک بازی ضعیف و نا امید کننده بخصوص در نیمه دوم با نتیجه (7 بر 3) از حریف خود شاهد سربست شکست خورد و از رسیدن به فینال مسابقات باز ماند تا نظرآقا باز هم نتواند در این دو سال در مقابل تیمهای منطقه سعدآباد در فوتسال خودنمایی کند.

از دیگر نکات این بازی پیروزی بازیکنان تیم نوجوان فوتسال سربست در برابر دیدگان ” تماشاگران نظرآقایی” بود تا این تیم ثابت کند شکست دادن تمام تیمها در گروه خود در این رقابت ها اتفاقی نبوده.

در ضمن تیم نوجوانان فوتسال سربست از بازیکنان بسیار خوب خارج از این روستا برخوردار است.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی فوتسال نوجوانان (متولدین 72) منطقه سعدآباد دو تیم بشیرآباد و برازجان به مصاف یکدیگر رفتند که تیم برازجان موفق با شکست (4 بر 2 ) بشیرآباد دیگر فینالیست این دوره از مسابقات نام گیرد./ 11

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 19:01
    سلام دوست عزیز این بدون اگر ما هم مثل شما یک تیم بودیم تو استان اول بودیم نه بین سربست فسقلی
    هه هه هه و بقیه ولات هایی که اطراف مانه شکلک
  • 11 سال پیش - 22:46
    اخه چرا توقع بیجا دارید نظراقا کی فوتبالش اول شده که بار دومش باشه اصلا بهتره بگیم که افغانستان هم فوتبالش رشد کرد ولی شما نه!!!!!!!!!!!!!!!
  • cr7
    11 سال پیش - 20:45
    خسته نباشید/// آقای رزمجو چرا مطلب جدید در وبلاگ نمی زارید؟
  • ما در یک چیز با ارزش در فوتسال اولیم؟ می دونی چیه ؟ ادعا بله ادعا ادعا ادعا اگر تو جام بزرگسالانمونم 3 تا تیم در جام شرکت دهیم به جای 8 تیم مطمئن باشید ما قهرمانیم ما با یکدیگر هماهنگ نیستیم و هیچ وقت اتحاد ندارم و همیشه هم شکست می خوریم . نوش جانه همه فوتبالی های نظراقا . حالا کجاشه دیدیه باید بشیراباد هم بیاد قهرمان بشه و به ما هو بکشه تا همه مون از کارمون پشیمان بشیم . سربست یک روستای کوچک داره بینی پر از ادعای ما را به خاک می ماله ... در تیم امید هم همین طور است تا این پیر مرد های قدیمی هستن همیطوره...شکلکشکلکشکلکشکلک

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.