روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X تیم فوتبال امید نظرآقا با 24 بازیکن راهی مسابقات لیگ دسته 1 سعدآباد می شود X وبلاگ روستای نظرآقا X علی رزمجو X فوتبال در روستای نظرآقا X nazaragha-salam.ir

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

تیم فوتبال امید نظرآقا با 24 بازیکن راهی مسابقات لیگ دسته 1 سعدآباد می شود + لیست

  • 23:47
  • 283  بازدید

 

تیم فوتبال امید نظرآقا  یکی از تیم‌های پرکار در فصل نقل و انتقالات لیگ دسته یک فوتبال منطقه سعدآباد بود.

َشاکر اورا در گفتگو با خبرنگار نظرآقا سلام اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش دلسوزان باشگاه و کادر فنی تیم امید نفرات خوبی از میان بازیکنان روستا جذب کردیم. دروازبان سابق تیم فوتبال امید نظرآقا در این باره گفت: این تیم در کنار حفظ تعدادی از بازیکنان فصل گذشته خود بازیکنان مورد نظر کادرفنی را نیز که همگی از بازیکنان نظرآقایی شاغل در تیم‌های دیگر منطقه سعدآباد بودند را به جمع خود اضافه کرد تا تیمی با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را امسال راهی لیگ دسته یک سعدآباد کند.

شاکر اورا اضافه کرد: با پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ  اسامی بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ دسته یک نیز نهایی و اعلام شد.

بر این اساس محمد پرن ، عبدالعلی شمس ، عبدالرحمان کرمی ، داریوش کرمپور ، مسلم ابراهیم پور ، بهرام رزمجو ، رضا زیرایی ، یدالله براهیمی ، محمد زیرایی ، ایوب احمدی ، باقر زیرایی ، عبدالله اکرم ، خدابخش نظرآقایی ، بهمن ابراهیمی ، عبدالکریم رحمانی ، احمد اورا ، عبدالله رزمجو ، علی زیرایی ، علی دوزنده ، امرالله اورا ، شهرام رزمجو ، امرالله فتحی ، غلامرضا شکیبا و علی رزمجو بازیکنان نارنجی پوش نظرآقایی در لیگ یک سعدآباد خواهند بود.

در کادر فنی نیز  شاکر اورا به عنوان سرمربی انجام وظیفه خواهد کرد.

تیم فوتبال امید نظرآقا در رقابت‌های لیگ سعدآباد امسال برای چندمین سال حضور خود را در رقابت‌های سطح دسته یک منطقه سعدآباد تجربه می‌کند.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • ali
    11 سال پیش - 16:22
    ببخشیذ اسم شهرام رزمجو رو ندیدم
    لطفا خبری از کسانی که به تازگی به امید پیوستن و شرایط بازیکنان در پست های زمین رو هم قرار بدین
    به نظر من باز هم ترکیبی که به این بازی ها فرستادن زیاد خوب نیست لیست فقط از 24 بازیکن فقط 18 تا از بازیکنان قابل اعتماد هستند و بهتره اونها باشند امیدوارم که امسال هم موفق باشند لطفا خبرها و عکس های بازی ها رو هم بعد از هر مسابقه قرار بدین چون من خیلی تیم امید رو دوست دارم و چون نمی توانم بازی ها را از نزدیک ببینم لطفا شما اخبارتون رو طوری بروز بدین که منو ببره به حال و هوای قدیم
  • 11 سال پیش - 11:49
    انشااله با موفقیت خود موجب سرافرازی و درخشش دوباره نام روستا در منطقه شوند.
  • ali
    11 سال پیش - 23:09
    مگه شهرام رزمجو به تیم امید نپیوست؟
    در سایت فوتبال نظرآقا اسم شهرام رزمجو هم بود و گفتن قراره امسال در تیم امید باشه لطفا خبری در مورد آقای شهرام رزمجو هم بزارین
  • aaa
    11 سال پیش - 15:13
    به امید موفقیت تیم روستا در میادین ورزشیشکلکشکلک
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.