روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X حسین زیرایی X وضعیت آب و هوای نظرآقا در 24 ساعت آینده X وبلاگ روستای نظرآقا X علی رزمجو X نظرآقا سلام

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

وضعیت آب و هوای نظرآقا در 24 ساعت آینده (هواشناسی،حسین زیرایی)

  • 23:31
  • 452  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام و به نقل از آقای حسین زیرایی کارشناس مسائل آب و هوایی روستا. بررسی نقشه های پیش بینی بیان گر تداوم بارش باران را تا پنج شنبه شب و حتی در بعضی از مناطق تا صبح جمعه را تایید میکنند. گفتنی است از روز شنبه هوای روستا سرد خواهد شد. قابل ذکر است که باران دیروز (چهارشنبه) حدود 52 میلی متر در روستای نظرآقا باریده است.

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 19:07
    همیشه حرفهایی که از طرف یک هم ولاتی شنیده می شود شنیدنی تر هست هر چند بعضی اوقات درست از آب در نیاید آقای زیرایی بخاطر پیگیریهای مداومشان در این زمینه اعتماد همه را جلب کرده اند .
  • 11 سال پیش - 23:25
    خدمت منتقدمحترم عرض کنم که کسی اصرار ی نداردماازحالا منتظرمی مانیم که شمادوست عزیزاطلاعات راازاین وب سایتهاییکه می فرماییددراختارسایت نظرآقاسلام بگذاریدتامدیروب سایت اطلاع رسانی کند یااینکه لااقل آدرس این وب سایت هارابفرمایید منتقد محترم آیابابت این اطلاع رسانی به کسی توهینی شده؟ یااینکه اجهافی درحقی فردویا افرادی شده ؟ازحالابه بعدشما اطلاع رسانی کنیدتاحقوقی که بابت اینکاربه آقای زیرایی داده می شودبه شمابدهند شمابایدافتخارکنیدکه بخشی ازبازدیدکنندگان سایت نظرآقاسلام ازداخل وبیرون ازمحل مشتاقانه اخبارآب وهوارادنبال می کنندوتابحال هم هراطلاعاتی دراین خصوص ایشان داده درست بوده دربعدحدف دریافت اطلاعات است حالامی خواهدازطرف حسن باشدیا حسین فرقی ندارد پس مامنظر پیشبینی وضع هواازطرف شمابزرگوارمی مانیم شمازحمت بکشیدازوب سایت های که می فرماییداطلاعات وضع هواراتحلیل وبرای وب سایت نظرآقاسلام ارسال نمایید
  • 11 سال پیش - 5:52
    بعد از اينهمه وب سايت هوا شناسي نميدونم شما چه اصراري داريد كه هواشناسي را از زبان حسين زيرايي بشنويد
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.