روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X سیدمهدی موسوی نژاد X اجرای 5 کیلومتر راه روستایی در نظرآقا X عکس های روستای نظرآقا X وبلاگ روستای نظرآقا X علی رزمجو X نظرآقا سلام X دهیاری نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

اجرای 5 کیلومتر راه روستایی در نظرآقا

  • 15:11
  • 350  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام و به نقل از خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه جمعه در بازدید از روستاهای دشتستان، اظهار داشت: خدمت‌رسانی بهینه و بدون منت به مردم وظیفه همه مسئولان و متولیان امور است و هیچ کس نباید در این مسیر کم‌کاری داشته باشد.

وی افزود: مردم در برخی موارد با مشکلاتی مواجه هستند که سرکشی به مناطق مختلف و احصای مشکلات و رفع آنها باید مورد توجه و تاکید مسئولان قرار گیرد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر پیگیری بسیار زیادی برای مرتفع کردن مشکلات مناطق شهری و روستایی دارد و با تلاش مدیریت ارشد استان تاکنون بخش زیادی از مشکلات در دشتستان رفع شده است که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: ایجاد راه‌های روستایی و تسطیح راه‌های موجود به منظور سهولت در عبور و مرور مردم امری لازم است که باید توسط مسئولان انجام شود.

وی اضافه کرد: ایجاد راه‌های دسترسی به نخلستان‌ها و پل ورودی روستای بنه فارسی در بخش سعدآباد باید توسط مسئولان ذیربط انجام شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از اجرای پنج کیلومتر راه روستایی در «نظرآقای» دشتستان خبر داد و اذعان داشت: به زودی عملیات مرمت و تسطیح این جاده‌ها به طول پنج کیلومتر که مشقات فراوانی برای کشاورزان ایجاد کرده است، انجام می‌شود و اداره راه و شهرسازی دشتستان باید در این عملیات سرعت بیشتری به خرج دهد.

موسوی‌نژاد در پایان بیان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راهسازی در مناطق روستایی دشتستان از خواسته‌های مردمی است که انتظار داریم در مدت زمان کوتاهی محقق شود.

جاده روستای نظرآقا

عکاس: علی رزمجو

خبر فوق برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی تکلیف است


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 18:19
    جاده نظرآقا برازجان به جهت عبور و مرور مردم چندین روستا وهمچنین شهر سعد آباد به برازجان که همگی از این جاده تنگ و باریک استفاده می کنند واقعا خطرناک است .از مسئولین خواهش داریم نسبت به تعریض آن اقدام کنند .
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.