روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X اولین تمرین تعزیه روستای نظرآقا برگزار شد X تعزیه روستای نظرآقا X عکس های تعزیه روستای نظرآقا X شاکر شکیبا X کارگردان تعزیه X علی رزمجو X وبلاگ روستای نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

اولین تمرین تعزیه روستای نظرآقا برگزار شد (عکس)

  • 14:35
  • 593  بازدید

 

اولین جلسه تمرین هیات تعزیه خوانی سیدالشهداء روستای نظرآقا دیشب در تاریخ (12/7/1392) راس ساعت 21:30 در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) روستا برگزار گردید.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام، دیشب اولین تمرین نمایش بزرگ تعزیه عاشورا با حضور تعدادی از بازیگران اصلی این مجلس در مکان حسینیه ابلفضل این روستای نظرآقا برگزار شد.

شاکر شکیبا کارگردان تعزیه روستای نظرآقا دیشب ضمن خیر مقدم به حاضرین و تشکر ویژه بخاطر حضور بازیگران در تمرین، از همه اعضای گروه به خصوص بازیگران اصلی خواست تا از تمرین بعد که جمعه شب ها برگزار میشود، به موقع سر تمرین حاضر شوند. تا از این 41 روز باقیمانده تا اجرای نمایش بزرگ تعزیه در روز عاشورا نهایت استفاده را ببریم. کارگردان تعزیه نظرآقا گفت: در تمرین اول مثل هر سال فقط روخوانی متن را بازیگران تمرین میکنند و انشاالله از هفته آینده تمرینات اصلی را شروع خواهیم کرد. شاکر شکیبا اضافه کرد: امشب تعدای از کودکان و نوجوانان از روستا و روستاهای همجوار برای تست در نقشهای مختلف به خصوص نقشهای ( حضرت قاسم ، حضرت رقیه و حضرت سکینه) در تمرین حضور داشتند. 

اولین تمرین تعزیه نظرآقا

شاکر شکیبا - اولین تمرین تعزیه نظرآقا

اولین تمرین تعزیه نظرآقا

اولین تمرین تعزیه نظرآقا

اولین تمرین تعزیه نظرآقا

اولین تمرین تعزیه نظرآقا

اولین تمرین تعزیه نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 10:03
    خسته نباشید تصاویر جدید کی در سایت قرا میگیره مامنتظر تصاویر جدید این جوانان روستا هستیم
  • 11 سال پیش - 13:29
    ان شالله موفق باشید و امام حسین به کار شما نگاه ویژه کند
  • 11 سال پیش - 12:31
    بنام خدا- یکی ازافتخارات اهالی نظرآقا(مرکزدهستان زیراه)هیئت تعزیه خوانی سیدالشهداو برگزاری این مراسم معنوی درایام محرم است که درروزعاشورا شاهدبه تماشانشستن هزاران عزادارحسینی درمحل اجرای تعزیه هستیم.تعزیه درنظرآقادارای قدمت حدود100 ساله است وبزرگان متعددی دراین عرصه تلاش نموده اندتابه نسل حاضررسیده است.این زحمات مایه مباهات وافتخاراست.یکی ازمشکلات اساسی نبودجایگاه مناسب برای برگزاری این مراسم وسایرمراسمهای ملی ومذهبی است که تاکنون ازجانب این دهیاری مراجعات مکررنزدمسئولین و چندین مکاتبه بامسئولین ارشدکشوری واستانی دراین خصوص داشته ایم وخواستاراختصاص اعتباربرای رفع این مشکل شده ایم که متأسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است لیکن دست ازپیگیری برنخواهیم داشت وقطعاً تلاش،همت وشورآفرینی شمادست اندرکاران هیئت تعزیه مشکل گشاوراه گشای تمامی مشکلات خواهدبود. همکاری بااین هیئت وسایرهیئت های مذهبی مایه افتخارمادردهیاری بوده است وآمادگی خودراجهت تداوم آن اعلام میداریم.اجرکم عندالله.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.