روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X نام جوان نظرآقایی تیتر روزنامه ی خبر بوشهر شد X سجاد ستوده نیا X مستند ساز بوشهر X عکس های روستای نظرآقا X علی رزمجو X نظرآقا سلام X ali razmjoo

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

نام جوان نظرآقایی تیتر روزنامه ی خبر بوشهر شد (عکس)

  • 12:46
  • 525  بازدید

 

جوانی كه روزنامه ی بوشهری نامش را تیتر روز خود کرد.

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

این روزها جوانان فعال نظرآقایی در عرصه های گوناگون مثل: هنر ، ورزش ، قرآن و غیره  در سطح اول استان بوشهر حرفی برای گفتن دارند. 

یکی از این جوانان پرتلاش و خلاق آقای سجاد ستوده نیا فرزند ارشد آقای الله کرم ستوده نیا  است که روزنامه معتبر (خبر بوشهر) به عنوان مستند ساز بوشهری در یکی  از شماره های خود با او گفتگویی صمیمی انجام داده است. 

سجاد ستوده نیا  امروزه از عکاسان و مستند سازان جوان و آینده دار استان بوشهر محسوب میشود که کارهای خوبی را  در این چند سال از او شاهد بودیم.

سجاد ستوده نیا

آرزوی موفقیت برای جوانان نظرآقا

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • بنام خدا-موفقیت وافتخارآفرینی فرزندان این روستاهمیشگی است وتمام شدنی نیست.این افتخارات تنهابرای خودشان زیبانیست بلکه زیبنده وسربلندی تمام روستاست وصفحات تاریخ روستارابانام خویش آذین بسته اند.موجب افتخاراست که جوانان این روستادرهررشته ای افتخارآفرینی نمایند.همت تان موجب شادی مردم وتلاشتان مرضی رضای حق تعالی باشد.ان شاءالله.
  • 11 سال پیش - 21:34
    سجاد جان، دو پاراگراف اول کامنتت رو خوب اومدی، ولی یه جاهایی از پاراگراف سوم رو قاط زدی !!
  • 11 سال پیش - 12:43
    سلام عرض میکنم خدمت تلاشگران سایت نظرآقا سلام و همه مردم نجیب روستای نظرآقا

    ما جوانان هرچه داریم از خون پاک شهیدانی چون بحرانی ،رزمجو،غلامیان،پراینده ، بحرینی ،نامی نظری،دشتی زاده، بهنام ،صالحی و ... میباشد .

    بسیاری از جوانان روستای نظرآقا باعث سربلندی روستا و استان بوشهر و ایران عزیز می باشند از جمله آنها جوانان قدیمی همانند برادران بزرگوار حاج حسین رزمجو،حاج احمد رزمجو،سیدمنصور حسینی،رسول زارعی،سید قاسم حسینی ، حسین زیرایی ،اله کرم ستوده نیا ،مرحوم حاج علیکرم کشفی،موسی صالحی و جوانان ورزشکار این روزهای روستا.

    در آخر امیدوارم همه مردم روستا با هم و تلاش دسته جمعی برای رشد و سربلندی روستای پر از مهر و محبتمان کوشش کنیم.






  • 11 سال پیش - 0:51
    با آرزوی موفقیت برای برادر بزرگ و ارجمند آقای ستوده در تمام مراحل زندگی و کاری شکلکشکلک
  • 11 سال پیش - 0:39
    اخلاق رفتار و کوچک نفسی این جوان هنر مند توانا قابل ستایش است و می تواند برای جوانان الگو باشد . از خدا آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان داریم .
  • 11 سال پیش - 17:33
    با سلام . ما نیز به نوبه خود این موفقیت رو به آقا سجاد تبریک میگیم و امیدواریم شاهد ان باشیم که پله های ترقی و پیشرفت رو یکی پس از دیگری بپیماید و باعث سربلند خود و خانواده محترمش و از همه مهمتر ولات ( روستای دل نشین و با صفای نظرآقا) بشه . انشاالله . شکلکبا آرزوی موفقیت های روز افزون برای شما برادر بزرگ و ارجمند در تمام مراحل زندگی و کاری . (( M ))
    شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.