روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X دیدار صمیمی دو تن از منتخبین مردم در شورای اسلامی نظرآقا با حاج آقا شیخی X اخبار روستای نظرآقا X عبدالحسن شیخی X شورای نظرآقا X الله کرم ستوده نیا X علی محمدز

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدار صمیمی دو تن از منتخبین مردم در شورای اسلامی نظرآقا با حاج آقا شیخی

  • 20:32
  • 338  بازدید

 

به گزارش وب سایت نظرآقا سلام،

دو تن از منتتخبین مردم در شورای اسلامی روستای نظرآقا با حجت السلام و المسلمین حاج آقا شیخی مدیر جامعه القرآن استان بوشهر دیدار کردند.

در این محفل دوستانه حاج آقا شیخی ضمن سلام و علیک و خیر مقدم خدمت آقایان الله کرم ستوده نیا و علی محمدزاده منتخبین مردم در شورای اسلامی و تبریک به مناسبت موفقیت این دو عزیز در انتخابات شورای روستایی در نظرآقا و خلق حماسه سیاسی انتخابات خرداد 92 ، و در آستانه شروع به کار مجموعه جدید در شورا، همدلی و تعامل منتخبین با یکدیگر را در جهت رفع مشکلات و معضلات روستا خواستار شد. در ابتدا الله کرم ستوده نیا منتخب مردم در شورای اسلامی و معلم قرآن سالهای نوجوانی حاج آقا شیخی با این بزرگوار در مورد مسائل روز روستا صحبت کرد.

و در ادامه حاج آقا شیخی مدیر جامع القرآن استان بوشهر، ضمن بیان وظایف شورا اظهار داشت: کسانی که خود را حائز شرایط جهت عضویت در شورا می بینند در ابتدا به وظایف و کارهای شورا آشنا باشند و مولا علی (ع) را الگوی کاریشان قرار دهند. حاج آقا شیخی در آستانه شروع به کار اعضای شورای جدید، ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای قبلی از آقایان ستوده نیا و محمدزاده به عنوان نماینده  مجموعه شورای جدید در این دیدار خواست، تا موارد بر زمین مانده را پی گیری نمایند.

مدیر جامعه القرآن استان بوشهر، از آقایان الله کرم ستوده نیا و علی محمدزاده خواست تا قبل از شروع به کار مجموعه جدید در شورا نشستی رسمی با تمام این اعضا و مسئولان روستایی برگزار کنند. در پایان هم مثل همیشه حاج آقا شیخی با شوخ طبعی خاطراتی از دوران نوجوانی اش همراه با علی محمدزاده سخنانش را به پایان رساند.

***

 


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.