روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پیام تبریک محمود بازیار به مناسبت عید سعید فطر X اخبار روستای نظرآقا X محمود بازیار X عید سعید فطر X پیام تبریک عید فطر X علی رزمجو X ماه رمضان در نظرآقا X مر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک محمود بازیار به مناسبت عید سعید فطر

  • 3:13
  • 275  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الله اکبر!! الحمد لله علی ما هدینا... و له الشکر علی ما اولینا... عید سعید فطر بر شما مبارک باد

مردم شریف، نجیب و شهید پرور نظراقا:

اینک که به یاری پروردگار متعال توفیق حاصل شد تا در فصل گرمای طاقت فرسای تابستان با شوق و ذوق و سربلندی ناشی از پیروزی در ازمونی بزرگ به میعادگاه عید فطر رسیم خداوند را سپاسگزاریم .

رمضان نمادی است از صبر بر گناهان و بدی ها وسپس رسیدن به عید بندگی، خداوند سبحان را سپاس که بر ما مسلمانان منت نهاد رمضان این جهان کوچک معنوی را به ما عطا کرد ماهی که به فرموده رسول گرامی اسلام اولش رحمت میانه اش مغفرت و پایانش رهایی از اتش جهنم است .

امیدواریم در این ماه با روزه داری و چشم پوشی از گناه و درک شب های پر فضیلت قدر که عبادت و نیایش در این شب ها به منزله هزار ماه است توانسته باشیم رضایت خالق را فراهم کرده و پاک و منزه در صبحگاه عید سعید فطر پا به عرصه محشر کوچک، نماز با صلابت عید سعید فطر گذاشته و پس از اقامه نماز و نیایش به درگاه ذات   ربوبیت ندای وحدت سر دهیم .

اینجانب محمود بازیار خدمتگزار کوچک شما مردم غیور، قدرشناس و حماسه ساز فرارسیدن عید سعید فطر عید پاکی ها، خوبی ها و در کنا ر هم بودن ها را به محضر تک تک شما خوبان تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روز افزون همراه با سعادت و سلامت را برای شما از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم .

امیدوارم که با عنایت خداوند و در ظل توجهات حضرت ولی عصر عج و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حمایت دولت تدبیر و امید و همکاری شما مردم قهرمان شاهد رشد و شکوفایی و سربلندی بیش از پیش نظراقا باشیم .

با ارزوی توفیقات الهی

 

عضو شورای اسلامی روستای نظراقا محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 9:19
    سلام عالی بودند این ارسال هاتون ولی یه انتقاد داشتم
    چرا پیام تبریک محمود بازیار در آخرش نوشته
    عضو شورای اسلامی روستای نظراقا محمود بازیار حقیقی

    ولی برای پیام تبریک الله کرم ستوده نسا نوشته
    منتخب مردم در شورای اسلام نظرآقا

    من از این نوشته بد برداشت کردم چون محمود بازیار رو به عنوان عضو معرفی کردین ولی الله کرم ستوده نیا رو هنوز نا معلوم انتخاب کردین یعنی باید رئیس بشه نه عضو لطفا طوری مطالبتون رو ارسال کنید تا هیچ منظوری روی ان گرفته نشود
    پاسخ : ممنونم از شما دوست عزیز که با ادب و متانت کامل انتقاد میفرمائید
    باید عرض کنم که آقای محمود بازیار در حال حاضر عضو شورای سلامی در دوره گذشته هست، اما الله کرم ستوده هنوز کار خود را در شورای جدید آغاز نکرده. و فعلا باید به او بگیم (منتخب مردم)
    متشکرم که به وبسایت خودتون " نظرآقا سلام" سر میزنید
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.