روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X آمار کلی مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان در نظرآقا X اخبار روستای نظرآقا X ورزش در روستای نظرآقا X مسابقات فوتسال جام رمضان نظرآقا 92 X مرحله یک چهارم نه

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

آمار کلی مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان در نظرآقا

  • 14:18
  • 363  بازدید

 

به گزارش وبسایت نظرآقا سلام، طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان نظرآقا با مسئولیت آقای عبدالعلی شمس، این مسابقات امسال نیز از نخستین شب های ماه مبارک رمضان آغاز شد، اما تفاوت برگزاری آن با دوره قبل افزایش تعداد تیم‌ها بود به طوری که سال های گذشته این بازی‌ها با رقابت معمولا 8 تا 10 تیم برگزار میشد، اما امسال 17 تیم در این بازی‌ها حضور داشتند.

که 8 تیم از خود روستای نظرآقا و 9 تیم دیگر از روستاهای منطقه سعدآباد بودند. با توجه به حضور بازیکنان مطرح فوتسال منطقه سعدآباد در تیم‌های شرکت‌ کننده در این دوره، رقابت‌های فوتسال جام رمضان نظرآقا این دوره نیز از جذابیت‌های زیادی برخوردار بود و تیم‌های شرکت‌ کننده رقابت نزدیک و تماشایی برای صعود به مرحله یک چهارم برابر یکدیگر برگزار کردند.

در این دوره از رقابت‌ها 17 تیم حضور داشتند که در رقابتی نزدیک و تماشایی برای کسب عنوان سرگروهی بازی‌های خود را در سالن ورزشی سیدالشهدا روستای نظرآقا برگزار کردند و با مشخص شدن 8 تیم صعود کننده از مرحله گروهی، بازی‌های این مرحله از امشب (12/5/92)  ساعت 22 آغاز می شود.

طبق برنامه‌ریزی مسئول برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان روستای نظرآقا، در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از ساعت افطار تا پاسی از شب، بازی‌های مرحله مقدماتی این مسابقات با استقبال بسیار خوب تماشاگران فوتسال دوست منطقه سعدآباد برگزار شد.

در حالی که دیدارهای مرحله مقدماتی این مسابقات به شکل گروهی برگزار شد، در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم یعنی مجموعا 8 تیم راهی مرحله ( یک چهارم) شدند که در این مرحله بازی‌های خود را به شکل حذفی برگزار می‌کنند تا 4 تیم به مرحله نیمه نهایی بروند. با پایان بازی‌های مرحله مقدماتی  فوتسال جام رمضان روستای نظرآقا، تیم‌های سیدالشهدا ، هیئت ابوالفضل العباس نظرآقا ، جهاد نظرآقا ، غدیر جتوط ، نخلستان هلپه ای ، صاحب زمان هلپه ای ، شاهد سربست و اتحاد تل سرکوب  به مرحله دوم (یک چهارم) راه پیدا کردند. با انجام دیدارهای مرحله دوم 4 تیم از گردونه مسابقات حذف خواهد شد و بدین ترتیب طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، 4 تیم صعود کننده دیدارهای خود در مرحله ( نیمه نهایی ) برگزار خواهند کرد تا دو تیم صعود کننده و فینالیست مشخص شود.

این مسابقات در مرحله گروهی از تاریخ 27/4/92  آغاز و در تاریخ 11/5/92 به پایان رسید. و در مدت این 15 روز ،  آمار زیر بدست آمد

صعود گننده گان از گروه ها:

گروه 1 : سیدالشهداء نظرآقا اول - هیئت ابوالفضل العباس نظرآقا دوم

گروه 2 : نخلستان هلپه ای اول - اتحاد تل سرکوب دوم

گروه 3 : غدیر جتوط اول - جهاد نظرآقا دوم

گروه 4 : شاهد سربست اول – صاحب زمان هلپه ای دوم

تعداد کلی بازیهای انجام شده:

28 بازی

تعداد بردها:

24 برد

بیشترین برد:

سیدالشهداء نظرآقا (4 برد) – نخلستان هلپه ای (3 برد)

تعداد باخت ها:

24 باخت

بیشترین باخت:

قائم نظرآقا (4 باخت) - مقاومت تل سرکوب، شهدا رهدار،پدیده نظرآقا، دلیران دهقائد (3 باخت)

تعداد تساوی ها:

8 تساوی

بیشترین تساوی:

جهاد نظرآقا (2 تساوی)

تعداد گلهای زده شده:

176 گل

بهترین گلزن:

مجتبی گشتاسبی (غدیر جتوط با 10 گل)

بهترین خط حمله:

نخلستان هلپه ای (20 گل زده)

بدترین خط حمله:

شهدا راهدار ( 2 گل زده)

بهترین خط دفاع:

سیدالشهداء نظرآقا (1 گل خورده)

بدترین خط دفاع:

پدیده نظرآقا، شهدا راهدار ( 15 گل خورده)

پر گل ترین بازی:

نخلستان هلپه ای 10 ـــ 7 اتحاد تل سرکوب

کم گل ترین بازی:

(سیدالشهداء نظرآقا 2 ـــ 0 هیئت ابوالفضل العباس نظرآقا) ، (سیدالشهداء نظرآقا 2 ـــ 0 قائم نظرآقا)

تعداد کارت زرد:

62 کارت زرد

اتحاد تل سرکوب، قائم نظرآقا، غدیر جتوط ( 5 کارت زرد)

تعداد کارت قرمز:

6 کارت قرمز

مقاومت تل سرکوب، شهدا راهدار (هر تیم 2 کارت قرمز)

 ***

بازی ها در مرحله یک چهارم:

سیدالشهداء نظرآقا ـــ  جهاد نظرآقا

هیئت ابوالفضل العباس نظرآقا ـــ غدیر جتوط

نخلستان هلپه ای ـــ صاحب زمان هلپه ای

اتحاد تل سرکوب ـــ شاهد سربست

آرزوی موفقیت برای تیم های نظرآقا

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 16:53
    چرا خبرهای جام رو نمی زارید چند وقتی هست که فعالیتتون خیلی کم شده شایدم برای تعغیرات قالبتتون بوده خیلی عالی شده و مثل سایت های بزرگ شده زیباست ولی لطفا حداقل روزانه یه مطلب بزارید این همه همکار فعالیتتون خیلی کمه امیدوارم که اوضاع بهتر بشه می دونم مشکلات زیادی دارید ولی این مسئولیت سخت رو دارین و باید به خوبی انجامش بدین ممنون
  • 11 سال پیش - 2:32
    من دو قشر از جوانان رابیش از همه دوست می دارم اول آنهایی که با سعی وتلاش در مراکز علمی و صنعتی مشغول تحصیل وتدریس وکار هستند ودوم آن جوانانی راکه در میادین ورزشی به پرورش روح و جسم مشغول می باشندوالبته اگر عزیزانی همه این شرایط را با هم داشته باشند بزرگترین افتخارات جامعه خواهند بود .
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.