روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پیام تقدیر مختار بحرانی از مردم نظرآقا X مختار بحرانی X منتخب مردم در نظرآقا X شورا نظراقا X نظراقا X شورا X رای گیری X انتخابات نظرآقا X اخبار روستای نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تقدیر و تشکر دیر هنگام مختار بحرانی از مردم جهت شرکت در انتخابات

  • 2:04
  • 647  بازدید

 

"لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"

با عنایت  به  الطاف خداوندی از تمامی دوستان و مردم با انگیزه خونگرم  مهربان و فرهنگی روستای نظراقا که اینجانب مختار بحرانی را در طول مسیر انتخابات چهار مین دوره  شورای اسلامی یاری نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم و با عرض تبریک خدمت منتخبین گرامی که مسولیت سنگین اداره روستا را برای مدت 4 سال پذیرا شدند.

امیدوارم با میزان مشارکتی که مردم عزیز در این انتخابات داشتند منتخبین این شورا آن را پشتوانه ای از جهت  تحقق همدلی، همیاری، وحدت خویش دراتخاذ تصمیمات خود در این شورا بدانند و با رعایت اصول قانونی اخلاقی و پای بندی به قانون پیشرفت روستا و رفاه مردم را در نظر بگیرند تا تصمیماتی اتخاذ  نمایند که راه تعالی روستا را فراهم نماید و برگ زرین نظراقا که فرهنگ آن  است جانی دوباره بخشد.

در خاتمه از تمامی افرادی که در این انتخابات با شکوه و حماسه سیاسی شرکت کرده و به اینجانب رای داده اند و چه کسانی که  سایر کاندیداها را شایسته رای خویش یافته اند تقدیر و تشکر می نمایم واز تمامی  مسؤلین مربوطه  اعم از  هیات های  اجرایی و نظارت و سایر نهادها و ارگان های مربوطه  که بستر ساز  برگزاری چنین انتخابات با شکوهی بودند کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

مختار بحرانی عضو شورای اسلامی روستای نظراقا

***


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 11 سال پیش - 9:13
    میگوم ایخو ایرادی نیست دیر هنگام وزود هنگام یا نابه هنگام شی تنم رو گوشی نظر آقاسلام دیر رسیده حرفا می زنیدا بزار بچه مردم کارشه کنهشکلک
  • 11 سال پیش - 13:43
    دیرهنگام نیست تشکرکرده بودندهمون24خردادشنبه شب بودکه پیام تشکراقای بحرانی روی موبایلهاامد.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.