روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

هفته نخست شهریورماه، به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام نائب رئیس شورای اسلامی بخش سعدآباد به مناسبت هفته دولت + عکس

  • 11:10
  • 199  بازدید

 

به گزارش نظرآقا سلام، به مناسبت آغاز هفته دولت، شاپور رزمجو عضو شورای اسلامی نظرآقا و نائب رئیس شورای بخش سعدآباد با صدور پیامی هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً شهدای دولت؛ شهیدان رجایی و باهنر را تبریک گفت.

در این متن پیام آمده است:

هفته نخست شهریورماه، به پاس تلاش مجاهدانه شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر خدمت صادقانه عالی ترین درجه انسانیت را به تصویر کشیدند، به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه به عنوان قدر مشترک خدمتگزاری در میان دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه کارمندان دستگاه ها عینیت یافته است تا درجه والای خدمت شایسته به ملت را به منصه ظهور رساند.

بدون شک اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در دولت تدبیر و امید مرهون زحمات و تلاش صادقانه بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن پهناور اسلامی به خدمت مشغولند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه های مختلف در بخش سعدآباد و روستای نظرآقا تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روز افزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان خواستارم.

 

شاپور رزمجو

نائب رئیس شورای اسلامی بخش سعدآباد

شاپور رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.