روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

به گزارش نظرآقا سلام، وقتی مردم خطری را به مسئولان گوشزد می کنند می بایست موضوع را جدی بگیرد و برای پیشگیری از وقوع هرگونه رخداد خطرناک و جلوگیری از آسیب های احتمالی تدبیر جدی انجام دهند.وقتی وارد کوچ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

تیر برقی در روستای نظرآقا در آستانه سقوط + تصاویر

  • 11:52
  • 467  بازدید

به گزارش نظرآقا سلام، وقتی مردم خطری را به مسئولان گوشزد می کنند می بایست موضوع را جدی بگیرد و برای پیشگیری از وقوع هرگونه رخداد خطرناک و جلوگیری از آسیب های احتمالی تدبیر جدی انجام دهند.
وقتی وارد کوچه 22 بهمن روستای نظرآقا می شویم تیر برقی بتنی که میله های آهنی درون تیر برق بیرون زده نظر خیلی از افراد را به خود جلب می کند که چندی پیش کامیون حامل مصالح ساختمانی با این تیر برق برخورد که منجر به شکستگی و تخریب کلی آن شده و با توجه به پیگیری های فروان اهالی آن کوچه، هنوز هیچ اقدامی در این خصوص از سوی موسوی نژاد دهیار نظرآقا ندیده ایم.

تیر برقی در روستای نظرآقا در آستانه سقوط + تصاویر
این تیر برق تخریب شده که تنها فقط به واسطه چند میله آهنی خود را نگه داشته به سمت منازل مسکونی که چندین نفر در آن ساکن هستند سر خم کرده است که بی شک باعث آزردگی خاطر هر رهگذری خواهد شد.
در صورت وزش باد شدید ممکن است این تیر برق تخریب شده بکلی از جا کنده و باعث خسارات جانی و مالی ساکنین آن محله گردد.
یکی از ساکنین آن کوچه اظهار داشت: با وجود مراجعه های زیاد، دهیاری هیچ اقدامی برای تعویض این تیر برق که وضعیت مناسبی هم ندارد ، انجام نداده است.

در پایان از مسئولین تقاضا داریم اقدام جدی در این خصوص انجام دهد.

تیر برقی در روستای نظرآقا در آستانه سقوط + تصاویر

تیر برقی در روستای نظرآقا در آستانه سقوط + تصاویر
عکس: علی رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.