روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

بیوگرافی و برنامه های کاری علی محمدزاده نامزد شورا در روستای نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی و برنامه های کاری علی محمدزاده نامزد شورا در روستای نظرآقا

  • 1:01
  • 399  بازدید

 

بنام خدا

علی محمد زاده 

با سلام و درود بر بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرزوی توفیق و سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهروزی و موفقیت برای دست اندرکاران و خدمتگذاران به مردم و میهن اسلامی.

ضمن عرض ادب و احترام محضر مبارک اهالی شریف و با فرهنگ نظرآقا (مرکز دهستان زیراه) و آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما به استحضار می رسانم :

اینجانب علی محمد زاده فرزند مرحوم حسن ساکن نظرآقا متولد 1/4/1355 که در همین روستا چشم به جهان گشوده ام و دوران تحصیل را در دبستان رودکی – مدرسه راهنمایی مدرس و دبیرستان دکتر حسابی گذرانده و موفق به اخذ دیپلم ادبیات شدم. در سال 76 به عنوان سرباز معلم در خدمت آموزش و پرورش در دبستان شهدای روستای شول مشغول تدریس شدم و در اواخر سال 77 دوران سربازی را به پایان رساندم . در سال 79 به منظور انجام کار به جزیره خارگ عزیمت نمودم و در شرکت نفت فلات قاره ایران به عنوان مسئول خدمات عمومی شرکت مدیریت عملیات عمومی به مدت 8 سال انجام خدمت نمودم . در اسفند 86 با مرگ پدرم و جهت خدمت به اهالی شریف نظرآقا به عنوان فروشنده شرکت تعاونی روستا مشغول فعالیت گردیدم. از سال 90 تا کنون نیز با داشتن یک باب مغازه امرار معاش میکنم . اینک در پاسخ به درخواست و دعوت جمع کثیری از دوستان و اهالی و بر اساس آیه شریفه قرآن کریم که می فرماید : و امرهم شوری بینهم و شاورهم فی الامر و در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم عزیز روستایمان تصمیم به کاندید شورای اسلامی گرفته ام تا در صورت انتخاب از سوی شما امت شهید پرور در این سنگر مقدس مشغول خدمت گردم. هدف من خدمت و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم و انتقال و انعکاس نیازمندیهای مردم به مسئولین و با همکاری دیگر اعضای شورای اسلامی ، بزرگان و اساتید و مردم روستا و همکاری مستمر با دهیاری روستا در جهت عمران و آبادانی روستا است.

« افتخار می کنم خادم مردم ولاتم باشم »

از دیگر اهداف بنده :

1-شرکت در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی در روستا

2-تلاش در جهت ایجاد اشتغال روستا برای جوانان

3-تلاش در جهت ایجاد فضاهای ورزشی – تفریحی- مذهبی

4-تلاش در جهت زیبا سازی و اجرای پروژه های عمرانی در روستا و ایجاد فضایی که در شأن و منزلت مردم باشد.

5- انتقال و انعکاس کمبود ها و نیازمندیهای روستا و مردم به مسئولین و پیگیری مستمر به حل مشکلات مردم

6-کمک و مساعدت به تیم های ورزشی و راه اندازی مجدد آنها در روستا

7-ایجاد محیطی جهت نگهداری احشام

8-کمک ، یاری و مساعدت به امورات روستا و همکاری با دهیاری در جهت اجرای پروژه های عمرانی خصوصا آسفالت معابر و ترمیم راه های بین مزارع کشاورزان

9- همکاری با سایر ادارات روستا

10-پیگیری  مشکلات بخش کشاورزی روستا مانند بتنی شدن جداول و غیره

 

باتشــــکر علی محمد زاده


 


مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.