روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  مدیر سایت نظرآقا سلام به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.متن پیام علی رزمجو مدیر نظرآقا سلام به شرح زیر است:نظرآقا سلام _ فرارسیدن 17 مر

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تبریک مدیر سایت نظرآقا سلام به مناسبت روز خبرنگار

  • 12:22
  • 189  بازدید

 

مدیر سایت نظرآقا سلام به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران تبریک گفت.
متن پیام علی رزمجو مدیر نظرآقا سلام به شرح زیر است:

نظرآقا سلام _ فرارسیدن 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان حوزه خبر و اطلاع رسانی کشور الخصوص خبرنگاران زحمتکش سایت نظرآقا سلام روستای نظرآقا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
خبرنگاران وجدان بیدار، چشمان بینا، زبان گویای جامعه و طلایه داران جبهه آگاهی هستند که با تعمق و نکته سنجی خود به کشف حقایق می‌پردازند و آن را در کمترین زمان به اطلاع مخاطبان می‌رسانند.
اعتقاد راسخ دارم جایگاه خبرنگاران محترم و سختکوش در اعتلا و تنویر افکار عمومی و سلامت اذهان جامعه، بسیار خطیر و تعیین کننده است.
لازم می‌دانم به عنوان عضو کوچکی از جامعه خدمت‌گذار رسانه، مراتب سپاس و قدردانی خود را از همکاران فعال و زحمتکشم در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که در طول سال همواره تلاش در پیشرفت مرکز دهستان زیراه و آگاهی مردم فهیم مرکز دهستان زیراه را دارند، اعلام نمایم و ضمن تبریک مجدد این روز خجسته، موفقیت و سربلندی آنان را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.


با تشکر
علی رزمجو
مدیر سایت نظرآقا سلام



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.