روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

بیوگرافی و برنامه های کاری علیکرم حسینی فر نامزد شورا در روستای نظرآقا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی و برنامه های کاری علیکرم حسینی فر نامزد شورا در روستای نظرآقا

  • 0:41
  • 492  بازدید

علیکرم حسینی فر 

اینجانب علیکرم حسینی فر فرزند مرحوم علیمراد متولد 1334 ساکن روستای نظرآقا در خانواده ای مذهبی متولد شده یکساله بودم که پدر را از دست دادم و در زیر سایه سیدی بزرگوار بنام سید حسین حسینی زندگی را ادامه دادم . در سنین کودکی در مکتب خانه آقایان آخوندعلی باقرزاده که خدایش رحمت کند و حاج محمد رزمجو شروع به یادگیری قرآن مجید نمودم و پس از ترک مکتب خانه مدتی هم در کنار دایی ام علی نظر پیرو قرآن مجید را ختم نمودم ، مدرسه ابتدایی را در این روستا به پایان بردم و دوره دبیرستان را در مجتمع رزمندگان با اخذ دیپلم اقتصاد به پایان رساندم .

با شروع جنگ تحمیلی در 31 شهریور 59 این حقیر به عنوان سرباز منقضی 56 در تاریخ 1/7/59 مجددآ برای مدت شش ماه به خدمت سربازی احتیاط رفتم. با اتمام خدمت احتیاط سربازی راهی جبهه های جنگ  شدم و در عملیاتهای بیت المقدس ، والفجر8 هم شرکت داشته ام.

به مدت 10 سال کارمند نیروگاه اتمی بودم و 20 سال نیز در سپاه پاسداران شاغل بوده ام و پس از پایان خدمت به دلیل علاقه ای که به محل زندگی خود داشتم مجددآ به روستا برگشتم و در کنار هم ولایتی هایم زندگی میکنم.

به دلیل احساس مسئولیتی که نسبت به روستای خود داشتم به عنوان کاندیداتوری شورای اسلامی در سال 92 شرکت کردم و اگر مورد اقبال اهالی خوب روستا واقع شوم و این حقیر را به عنوان عضوی از خدمت گزاران خود پذیرفتند سعی میکنم در ده محور کار خود را درشورای اسلامی ادامه دهم.

یکی از محورها خدمات رسانی به کشاورزان از قبیل باز سازی جداول آب راههای بین مزارع و محور دوم کار عمرانی در روستا اعم از بهسازی روستا و زیبا سازی است . که هریک از کارهای فوق بدون همکاری و مشارکت  وهم فکری مردم امکان پذیر نخواهد بود.

 

خداوندا به خواب اهالی خوب آرامش ، به بیداریشان آسایش ، به زندگیشان عافیت ، به عشقشان ثبات ، به مهرشان وفا ، به عمرشان عزت ، به رزقشان برکت و به وجودشان صحت و سلامت مرحمت بفرما

علیکرم حسینی فر 

من الله توفیق

علیکرم حسینی فر



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.