روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ منتخب اول شورای اسلامی نظرآقا در پبامی از مردم نظرآقا تشکر کرد.متن این پیام به این شرح است:باسمه تعالیقال الرضا(ع):«مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ ا

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پیام تشکر شاپور رزمجو؛ منتخب اول مردم در شورای اسلامی نظرآقا + عکس

  • 1:05
  • 478  بازدید

 

نظرآقا سلام _ منتخب اول شورای اسلامی نظرآقا در پبامی از مردم نظرآقا تشکر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

قال الرضا(ع):

«مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ»

«هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزّوجل تشکر نکرده است.»

۲۹ اردیبهشت ۹۶ مجال دوباره ای برای حضور حماسه ساز مردم شریف میهن اسلامی شاپور رزمجوو به ویژه مردم فهیم نظرآقا بود که در عرصه تعیین سرنوشت آینده خود با اتکا به آرای عمومی، بر پایه اصل مردم سالاری دینی برگ زرین دیگری در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی ایران اضافه کنند.

شور و شعور کم نظیر شما مردم فهیم و قدرشناس نظرآقا و مشارکت گسترده یکایک شما عزیزان و حماسه وفاداری و حمایت شما بزرگواران و اعتمادتان به این حقیر، بار سنگینی را بر عهده اینجانب و همچنین دیگر منتخبین محترم شما در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستای نظرآقا نهاد که امید است در سایه لطف و عنایات پروردگار یکتا، استمرار مشارکت و حمایت تمامی هم ولایتی های عزیز، همدلی اعضای منتخب شورا و همچنین تعامل با مسئولین خدوم دولت تدبیر و امید، قادر به انجام وظیفه بزرگ خدمتگزاری و جبران الطاف بی شائبه و محبت های بی دریغ شما باشم.

اینجانب ضمن قدردانی از تمامی مردم فهیم نظرآقا، به ویژه حامیان، و رای دهندگان و اعتماد کنندگان به اینجانب و کلیه عوامل و دست اندرکاران برگزاری این انتخابات باشکوه و همچنین تشکر از اقدامات و خدمات اعضای محترم چهارمین دوره شورای اسلامی نظرآقا، از خداوند منان خواهانم تا در این مسیر خطیر، توفیق ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود بر اساس آیه شریفه: «وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ» را در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال» نامگذاری شده، نصیب اینجانب نماید تا ان شاء الله شاهد ارائه کارنامه ای شایسته برای مردمان شریف نظرآقا در خاتمه این مسیر باشم.

شاپور رزمجو
منتخب مردم در شورای اسلامی نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.