روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  بسم الله الرحمن الرحیم خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر عنایت بی کران خود را بر ملت بزرگوار ایران اسلامی ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مومن ایران سرافراز و میهن اسلامی و عزیزمان در ان

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیار: مردم در روز 29 اردیبهشت ماه حماسه آفریدند

  • 0:35
  • 474  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر عنایت بی کران خود را بر ملت بزرگوار ایران اسلامی ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مومن ایران سرافراز و میهن اسلامی و عزیزمان در انتخابات تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری به بهترین وجه ممکن آراسته شد، حماسه بیاد ماندنی و پرشور انتخابات در روز ۲۹ اردیبهشت ماه، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پرامید ایران اسلامی و جلوه مردم سالاری دینی را با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی، یک بار دیگر در عمل به اثبات رساندند .
بار دیگر ملت پر افتخار ایران با مشارکت حداکثری خود "حماسه امید"را رقم زدندو با حضور تعیین کننده خود "گام سوم" را در امتداد حرکت خود در ۲۴ خرداد و نهم اسفند ماه استوار برداشتند و با وحدت و همبستگی، منافع ملی را در صدر خواست های تاریخی خود قرار دادند و قدرت ملت و همبستگی ملی را متجلی ساختند. . .
قطعاً پیروز این انتخابات؛ مردمی هستند که حماسه حضورشان دنیا را بهت زده کرد، مردمی که مسیر دین داری توام با آزادی، صلح و آرامش و مدارا، عقلانیت و تدبیر، قانونمداری و خرد گرایی، حفظ ارزشها و عدم سوء استفاده از آنها، پیشرفت و توسعه و تعالی کشور، توجه افزونتر به رفاه و معیشت اقشار مختلف، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و اعتلای ایران اسلامی را انتخاب کردند و به اصلاحات و اعتدال و نماد آن در این انتخابات، جناب دکتر حسن روحانی رای دادند. .
بی شک حماسه ۲۹ اردیبهشت و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای و اعتماد مجدد به برنامه ها و سیاست های جناب حجت الا سلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب، نشان از قدرشناسی مردم از کارگزاران خدوم صادق و شریف خود دارد و می تواند به عنوان پشتوانه ا ی قوی و دل گرم کننده برای پیشبرد و اجرای طرح ها و برنامه های رئیس جمهور منتخب به کارگرفته شود . ..
اینجانب این حضور غرور آفرین را به ملت سلحشور ایران به ویژه مردم فهیم و نجیب منطقه سعداباد و نظراقا تبریک عرض نموده و از مردم شریف و انقلابی که با مشارکت بی نظیر خود در انتخابات حماسه ی تاریخ ساز رقم زدند و بلوغ فکری و تعهد دینی خویش را به منصه ظهور رساندند و همچنین از یکایک دست اندرکاران برگزاری دو انتخابات مهم ، کلیه اعضای هیات های اجرایی و نظارت، بازرسان، عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی، اصحاب رسانه و تمام کسانی که با حضور مسئولانه خود زمینه خلق این حماسه را فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می کنم.

با تشکر

محمود بازیارحقیقی
رئیس شورای اسلامی نظراقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.