روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

  نظرآقا سلام _ ماه گذشته همزمان با فرا رسیدن محرم الحرام، دهیاری نظرآقا در اقدامی توسط چند کارگر تبه افغانی سطح روستا بخصوص خیابان اصلی مرکز دهستان زیراه را جارو کشیدند و زباله هایی که به مدت ی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

چرا سفورهای دهیاری نظرآقا در قبال حقوقشان سطح روستا را جارو نمی کشند؟ + عکس

  • 23:53
  • 434  بازدید

 

نظرآقا سلام _ ماه گذشته همزمان با فرا رسیدن محرم الحرام، دهیاری نظرآقا در اقدامی توسط چند کارگر تبه افغانی سطح روستا بخصوص خیابان اصلی مرکز دهستان زیراه را جارو کشیدند و زباله هایی که به مدت یکسال در این مسیر انباشته شده بود را جمع آوری کردند.

شاید ظاهر کار و جمع آوری زباله های انباشته شده در خیابان اصلی اقدامی خوب به نظر برسد. اما یک خورده که موشکافی کنیم؛ اصلا هم کار درستی انجام نشده است. بخصوص در بعد هزینه .

حدر دادن پول و بودجه روستا که همیشه دهیار محترم و همچنین شورای اسلامی دم از نداشتن می زنند؛ چرا باید به جیب این افاغنه برود؟

سفورهای دهیاری نظرآقا

مگر دهیاری نظرآقا کارگر و سفور (جاروکش) ندارد؟؟

پس چرا در طول این یکسال که زباله های زیادی در سطح جاده اصلی و همچنین کوچه های منتهی به خیابان اصلی انباشته شده را روزانه جمع نکرده است تا امروز اینگونه زباله ها تل انبال شود و به اینجا ختم شود که پول بیت المال به جیب کارگر افغانی برود.

چند سوال از دهیار محترم:

مگر دهیاری نظرآقا ساعت کاریش تمام وقت نیست؟؟

(اگر هست پس چرا در طول این چند سال بیشتر کارهای دهیاری توسط بعضی از پرسنل آن در ساعتی غیر از ساعت کاری انجام میشود که اضافه کاری محسوب گردد.)

مگر دهیاری نظرآقا کارگر جاروکش (سفور) ندارد؟؟

(اگر دارد؛ پس چرا روزانه و یا حداکثر هفته ای یکبار هم او را نمی بینیم که جارو بدست همچون روستای دهقاید انجام وظیفه نماید؟)

مگر پرسنل دهیاری نظرآقا همگی راننده دهیاری هستند؟؟

(اگر نه؛ پس چرا تمامی آنها را سوار خودروهای سازمانی دهیاری می بینیم.)



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.