روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیارحقیقی ضمن گرامی داشت روز دهیاری، پیشاپیش عید سعید را نیز تبریک گفت X محمود بازیار X شورای نظرآقا X نظرآقا سلام X پایگاه اطلاع رسانی X علی رزمجو X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیارحقیقی ضمن گرامی داشت روز دهیاری، پیشاپیش عید سعید فطر را نیز تبریک گفت

  • 21:16
  • 247  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم


مدیر ارشد روستا، برخاسته از بطن جامعه روستایی، آشنا به ویژگی های محلی، آداب و رسوم، پیشینه و سوابق اجتماعی روستا، هماهنگ کننده و تسهیل گر ارتباط حاکمیت و مردم، ترسیم کننده بهترین نوع ارتباط در جامعه روستایی، بازوی اجرایی شوراهای اسلامی در عمران و آبادانی روستاها و بسیاری خصایص دیگر از ویژگی های خادمینی می باشد که با همه ظرفیت و توان می کوشند تا روستائیان از رفاه و آسایش حداکثری برخوردا بوده و در عین حال به توسعه پایدار روستا و تقویت معیشت مردم عمیقاً می اندیشند.
لذا چهاردهم تیر ماه روز دهیار مصادف با سالروز تصویب تاسیس دهیاریهای خودکفا بوده و خوشبختانه با فرا رسیدن این روز شاهد اتفاقات فرخنده ای در عرصه مدیریت روستایی و تقویت مدیریت محلی در سطوح مختلف بوده ایم ، که امسال همزمان با چهاردهم تیرماه شاهد افتتاح بزرگترین ساختمان دهیاری مرکز دهستان زیراه (نظرآقا) و ساختمان آتشنشانی خواهیم بود که با تشکر و سپاس از خدمات ارزنده خدمتگذاران دولت تدبیر و امید که در این خصوص همکاری و مساعدت نمودند تا این پروژه عملیاتی و تکمیل و افتتاح شود .

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی و پیشاپیش تبریک فرارسیدن عید سعید فطر به مردم نجیب ، مومن و روزه دار نظرآقا،فرا رسیدن 14 تیر ماه روز دهیاری را به همه دست اندرکارن امور روستایی ، دهیاران سخت کوش دهستان زیراه بویژه دهیار توانمند و شایسته مرکز دهستان زیراه (نظراقا ) مهندس موسوی نژاد و همه پرسنل دهیاری تبریک عرض می کنم .
خدمات و توفیقات بی شمار دهیاری در توسعه همه جانبه نظرآقا باعث گردیده ،دهیاری از یک مجموعه صرفا خدماتی به یک نهاد فرهنگی اجتماعی تبدیل شود، این تغییر رویکرد مسیر نمی شد مگر به همت ،تلاش ،تفکر،تدبیر و مدیریت بی بدیل مجموعه دهیاری ،شورای اسلامی که تحسین مردم شریف و نجیب روستا را به همراه داشته است.
اکنون که با تلاش و همدلی مجموعه دهیاری ،شورای اسلامی و همگام و همراه بودن مردم خوب و ارزشمند روستا چهره روستا دگر گون شده است ،مردم افق های وسیع تری را به نظاره نشسته اندو در آرزوی فرداهای بهتر گام بر می دارند. گرچه با همه خدمات انجام گرفته در روستا هر روز روز دهیاری است اما بر خود وظیفه می دانم به عنوان عضو شورای اسلامی روز دهیاری را به همه تبریک عرض نمایم و از تلاش های خالصانه درراه توسعه روستا تقدیر و تشکر کنم .
از خداوند متعال توفیقات روز افزون دهیار محترم را مسئلت دارم و امیدوارم در سایه وحدت و همدلی و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت بی دریغ مردم بزرگوار بیش از پیش موفق باشند. من الله توفیق

عضو شورای اسلامی

نظرآقا محمود بازیار حقیقی

 



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.