روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس میراث گران ‌بهای معمارکبیرو فقید جمهوری اسلامی و بیانگر اعتقاد ‌ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان ومستکبران بسم الله الرحمن الرحیم روز

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

رئیس شورای اسلامی نظرآقا مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

  • 21:55
  • 320  بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس میراث گران ‌بهای معمارکبیرو فقید جمهوری اسلامی و بیانگر اعتقاد ‌ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان ومستکبران

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس میراث گران ‌بهای معمارکبیرو فقید جمهوری اسلامی و بیانگر اعتقاد ‌ایشان به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان ومستکبران جهان می باشد .

در 16مرداد 1358، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای دفاعی اسرائیل، امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند. روز جهانی قدس، مناسبتی رسمی در جمهوری اسلامی ایران است که در حمایت از ملت فلسطین برگزار می‌شود. امام خمینی(ره) درباره روز قدس فرمودند: «روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است. روز قدس، جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.»

در واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد. روز ایستادگی علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره پلیدوخصمانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم شریف و شهید پرورروستای نظرآقا ، ازهمه‌ی شماعزیزان بزرگوار که دل در گرو عزت و سربلندی ملت و کشور اسلامیمان دارید؛ برای حضور با شکوه در این راهپیمایی دشمن شکن دعوت می نمایم تا بار دیگر با فریاد الله اکبر و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، همسووهمصدا با هموطنان خود ، نابودی استکبار را از درگاه حضرت احدیت مسئلت نمائیم.

بی تردید حضور پرشور و گسترده شما مردم مومن وروزه دار، در راهپیمایی عظیم روز قدس مرهمی بر دردها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود ان شا الله.


داراب هاشمی پور

رئیس شورای اسلامی روستای نظرآقا



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 13:57
    آقای هاشم پور شخصیت اونه که وقتی یکی رو به ی جایی دعوت می کنی خودت زود تر اونجا حاضر بشی نه اینکه خودت نیای.بهترین دعوت،دعوت عملیه نه دعوت الکی
  • 8 سال پیش - 13:56
    یکی با اقای هاشم پور بگه منتظریم تشریف بیاره تا راهپیمایی رو شروع کنیم
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.