روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X پدر شهید دشتی زاده: یک روز به قاب عکس فرزندم نگاه نکنم خواب نمی روم X شهیدان روستای نظرآقا X شهید محمدعلی دشتی زاده X نظرآقا سلام X پدر شهید X روستا X علی رزم

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

پدر شهید دشتی زاده: یک روز به قاب عکس فرزندم نگاه نکنم خواب نمی روم + تصاویر

  • 15:11
  • 445  بازدید

 

پدر شهید دشتی زاده: یک روز به قاب عکس فرزندم نگاه نکنم خواب نمی روم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام ، در روستای شهید پرور نظرآقا پدران و مادرانی هستند که با قاب عکس فرزند شهیدشان زندگی می‌کنند.

پدر شهید سردار دشتی زاده

مادر شهید سردار محمدعلی دشتی زاده
طی افتخاری که نصیبمان شد روز گذشته برای چند ساعتی در جوار عبدالله دشتی زاده پدر شهید سردار محمدعلی دشتی زاده نشستیم و ایشان چنان به زیبایی از لحظه لحظه خاطرات فرزندش سخن می‌گفت که گویی هنوز در آن سال‌ها زندگی می‌کند.
پدر شهید دشتی زاده میگوید: در تمام این سالها من و همسرم فقط و فقط با دیدن قاب عکس فرزندمان محمدعلی زندگی کرده ایم و همین قاب عکس  ما را تسکین میدهد.

عبدالله دشتی زاده پدر شهید سردار محمدعلی دشتی زاده
سردار شهید محمدعلی دشتی زاده در سال 1342 در روستای نظرآقا دیده به جهان گشود. او در تاریخ چهارم دیماه 1365 در عملیات کربلای 4 در جزیره قطعه در خاک عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از 11 سال تنهایی در کربلای جنوب، مورخه 22 مهرماه 1376 به وطن رجعت و در محل شهدای گلکون کفن نظرآقا به خاک سپرده شد.

شهید سردار محمدعلی دشتی زاده

عکس: علی رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.