روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X جلسه شورا بی نتیجه ماند X محمدرضا هاشمی پور X نظرآقا سلام X میراب روستای نظرآقا X علی رزمجو X ش.رای اسلامی X سایت X وبلاگ

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

جلسه شورا بی نتیجه ماند + تصاویر

  • 2:00
  • 341  بازدید

 

جلسه شورا بی نتیجه ماند

نظرآقا سلام _ سید اکبر موسوی که پیش از این سمت میرابی نخیلات نظرآقا را بر عهده داشت، روز گذشته بصورت شفاهی انصراف خود را به شورای محل اعلام نمود.

در همین راستا شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه بصورت استراری جلسه ای مبنی بر انتخاب جایگزین آقای موسوی، در دفتر شورا با حضور میرابهای سابق و اعضای شورای اسلامی تشکیل داد که پس از چند ساعت بحث و تبادل نظر، هیچ یک از میراب ها حاضر به پذیرفتن این سمت نشدند و جلسه بدون نتیجه به پایان رسید.

شایان ذکر است، روز جمعه چهارم تیرماه سهمیه آب کشاورزی نظرآقا در کانالها روستا جاری میشود و این در حالی است که آقای سیداکبر موسوی میراب پیشین از سمت خود انصراف داده است و هنوز جایگزینی برای ایشان انتخاب نشده است.

جلسه شورا بی نتیجه ماند

جلسه شورا بی نتیجه ماند

جلسه شورا بی نتیجه ماند

جلسه شورا بی نتیجه ماند

جلسه شورا بی نتیجه ماند

عکس: محمدرضا هاشمی پور

***



1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.