روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیارحقیقی ضمن گرامیداشت 15 خرداد، ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت X محمود بازیار حقیقی X شورا X نظرآقا سلام X علی رزمجو X مرکز دهستان زیراه X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمودبازیارحقیقی ضمن گرامیداشت 15 خرداد، ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت

  • 1:33
  • 207  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی یک حقیقیت همیشه زنده است

(مقام معظم رهبری)

چهاردهم خرداد 1368 سراسر ایران اسلامی سیه پوش شد و زجه و شیون مردان و زنان در هر کوی و برزنی در این مصیبت عظمی جاری گشت. آسمان و زمین نیز ماتم زده بودند و ملائک عبد صالح پروردگار را به ملاقات خالق خود بدرقه می کردند.

بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن عزیز می نشینیم که بواسطه لطف بیکران الهی ،رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی( رضوان الله تعالی علیه) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته است و پانزدهم خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه اله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

گفتمان امام خمینی (ره ) و انقلاب در سال1357 توانست ملت تحقیر شده ایران را در صدر ملتهای آزاده دنیا قرار دهد و آن تفکرامروزه خوشبختانه توسط دولت تدبیر و امید با پختگی و خرد و وحدت ملت ،توانسته است ایران اسلامی را تبدیل به تاثیر گذارترین ملتها در جهان اسلام و منطقه خاور میانه نماید، دولت تدبیر و امید با تکیه بر آرمانهای امام و ایستادگی بر اساس منطق و عقلانیت توانسته دنیا را نسبت به فرزندان امام به تکریم وا دارد و حفظ این جایگاه بویژه با پیروی از منویات مقام معظم رهبری می تواتد ما را در خط امام نگه دارد و توفیقات بدست آمده مارا در تداوم انقلاب و راه امام مصمم تر نشان دهد .

اینجانب ضمن تسلیت سالگرد و ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ،حضرت امام خمینی (ره ) و گرامیداشت پانزدهم خرداد ،از عموم مردم شریف و نجیب مرکز دهستان زیراه (نظرآقا ) دعوت می نمایم که در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین پانزدهم خردادکه درساعت21 روزجمعه14 خرداد1395 در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

راهش مستدام و پر رهرو باد

با تشکر

عضو شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا )

محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.