روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X این متن را شورا فقط بخونه X نظرآقا سلام X تلمبه X چاه X ترمبه X روستا X علی رزمجو X عکس X انتقاد X حلقه چاه X شورا X دهیار

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

این متن را شورا فقط بخونه + تصاویر

  • 0:58
  • 429  بازدید

 

نظرآقا سلام _ در شهرستان دشتستان و در بخش سعدآباد، روستایی فقیر وجود دارد بنام ( نظرآقا ).

فقیر نه از لحاظ نداشتن ثروت

و فقیر نه از لحاظ کمبود منابع طبیعی

و فقیر نه از لحاظ سواد و تحصیلات کم

و ......

فقیر نه از لحاظ پیشینه

 

بلکه ......

 

فقیر از لحاظ عدم مدیریت

بلکه فقیر از لحاظ ریاست طلبی

بلکه فقیر از لحاظ بی برنامه بودن در امورات مسئولان محل

بلکه فقیر از لحاظ عدم تعصبات شغل و مسئولیت محوله در محل.

 

روستای نظرآقا با پیشینه ای بسیار درخشان در تمامی امورات از جمله کشاورزی، یادگاریهای خوبی از مسئولان سابق اعم از میرابها و شورای بخش کشاورزی در ذهن مردم بجا مانده است و کشاورزان و مردم هنوز که هنوز است به جد و آباد مسئولان دلسوز و متعصب گذشته رحمت میفرستن. ولی از مسئولان جدید نظرآقا با روندی که در پیش گرفته اند امیدی نیست که گره گشای کار مردم باشند.

در جریان هستید که شورای محل باید در تمام زمینه ها بر امورات روستا اشرافیت داشته باشد و مدیریت نماید. ولی مسئولان محلی بر کوچکترین مسائل نظرآقا اشرافیت ندارند و در جریان کم و کاستی های روستا نیستند و هرگاه از آنها در موردی توضیح خواستیم، به زبان ساده میگویند ( والا در جریانش نیستیم )

نمونه این ادعا را میتوانیم با ارائه سند خدمت ریاست شورای اسلامی و اعضای محترم آن تقدیم نماییم و در اینجا به یکی از آنها می پردازیم که در فوق به آن اشاره نصف و نیمه ای کردیم. ( بخش کشاورزی )

در سال 89 – 90 از طرف دولت وقت، دو حلقه چاه تلمبه با پسوند دولتی برای بهبود و افزایش آب کانالهای آبیاری نخیلات، همچون دیگر روستاهای منطقه سعدآباد به نظرآقا اختصاص داده شد و از همان ابتدا آقایان: حاج علیکرم حسینی(پرن) ، محمود بازیارحقیقی ، حاج محمدحسین شهریاری ، سیداکبر موسوی و سید غلامحسینی موسوی بعنوان مسئول این دو تلمبه معرفی گردیدند. ( چاه پشت پاسگاه و چاه پشت دبیرستان دکتر حسابی )

حلقه چاه پشت دبیرستان حسابی که تا این لحظه یک قطره آب هم از آن خروج نکرده (به دلیل تکمیل نشدن) و حلقه چاه پشت پاسگاه هم که در طول این پنج سال فقط بمدت یک سال به کشاورزان خدمات داد. و بقیه این سالها را مکانی رفاهی شده برای سارقان و معتادان.

در همین خصوص با چند کشاورز معترض، گپ و گفت کردیم که تمام آنها دل پری داشتند و با شروع صحبتها، بارانی از گلایه را از مسئولان تلمبه های روستا ابراز نمودند.

یک کشاورز میگفت: به جز نظرآقا تمام تلمبه های دولتی روستاهای همسایه کاملا سالم هستند و در روزهایی که آب کانال در روستایشان نیست از آب تلمبه های دولتی استفاده میکنند

کشاورزی دیگر میگفت: با پرداخت هزینه آب و خرید ساعت درخواستی، مسئول چاهها موظف بود که آب در اختیارمان بگذار ولی بیشتر حقمان را به بهانه های مختلف پایمال میکردند.

کشاورز دیگری نیز در این باره گفت: در آخرین روزهای فعالیت چاه پشت پاسگاه، ساعت آب خریداری کردیم و پول ساعت آبمان را بحساب مسئول تلمبه ها واریز نمودیم که بعد از آن روز و خراب شدن تلمبه، نه آبی نصیبمان شد و نه پولمان را برگشت دادند و در این خصوص کاملا شاکی میباشیم.

حال سوال اینجاست ؟؟؟؟؟؟

کشاورزان نظرآقایی برای طلب حقشان باید یقه شورای محل را بگیرند یا از مسئولان چاهها شاکی باشند؟؟

 

فقری که در ابتدا به آن اشاره نمودیم این بود:

سوء مدیریت از طرف مسئولان نظرآقایی در مرکز دهستان نظرآقا در تمام زمینه ها به چشم میخورد و به نظر میرسد کسی از اعضای شورای محل قادر به برطرف نمودن آن نیست و این روند در حال ریشه و جوانه زدن است.

بی بند و باری در زمینه آب شرب محل که فقط روزانه شاهد قول ها و وعده های طولانی مسئولان محل جهت برطرف کردن معضل کم آبی و بی آبی هستیم.

بی بند و باری در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز و پیشروی غیر مجاز از حد و مرز مشخصه ملک فرد، که شورا و دهیار محل به دلایل مختلف سکوت را در این خصوص اختیار کرده اند.

بی بند و باری در زمینه چاههای آب دولتی نظرآقا که به آن اشاره شد.

و بی بند و باری در زمینه های مختلف که قابل ذکر نیست.

 

گفتنی است، این پست و موارد ذکر شده که اندک انتقادات مردم محل و حق مسلم اهالی نظرآقا میباشد را برای روشن نمودن اذهان عمومی و رساندن به گوش مسئولان رده بالاتر را در سایت اتحاد خبر دشتستان و پرتال فرمانداری دشتستان قرار خواهیم داد.

تلمبه ی آب

تلمبه ی آب

تلمبه ی آب

تلمبه ی آب

تلمبه ی آب

تلمبه ی آب

تلمبه ی آب

عکس: علی رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 15:26
    خسته نباشی آقای رزمجو مدیر نظرآقا سلام/ واقعا دل شیر داری / رسانه یعنی اینکه دل شیر داشته باشی و بدون شرم و ترس از مسئولان منطقت انتقاد کنی. آفرین داری واقعا / همینطور ادامه بده تا شوریل ولات و سرگپترل نظرآقا به خوشون بیان که کار بکنن
  • 8 سال پیش - 19:09
    میگم کیه شو سر دارین سی شورای سال بعدی؟که ایهمه تخریب می کنین مسئولینه ای چند مدت کجا بیدینه که امساله پی تخریب شرو کردینه.حتما تا اخر سال یکیه معرفی می کنین نه؟
  • 8 سال پیش - 10:23
    باسلام
    درود بر شما كه بي پرده بيلياقتي مسئولين شورا را بيان ميكنيد
    درود
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.