روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X قهرمان واقعي پرسپوليس است X پرسپولیس X لیگ برتر فوتبال ایران X نظرآقا سلام X قهرمانی X فوتبال

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

قهرمان واقعي پرسپوليس است

  • 9:12
  • 275  بازدید

 

نظرآقا سلام _ شاگردان برانکو ایووانکوویچ هرچند در آخرین دیدار خود قهرمان واقعي پرسپوليس استدر روز جمعه با نتیجه 2 بر یک از سد راه آهن گذشتند اما قهرمان نشدند و در ورزشگاه آزادی در مقابل بیش از 100 هزار هوادار خود تنها به نایب قهرمانی بسنده کردند

‌به نظر بیشتر کارشناسان فوتبال و هواداران قرمز، قهرمان واقعي پرسپوليس بود كه با مشكلات زيادي كه داشت تا اينجاي كار پيش آمد.

از دست دادن کاپیتان با اخلاق خود هادی نوروزی در اواخر فصل و در حساسترین روزهای لیگ تمرکز تمام بازیکنان و کادر فنی را بهم زد ولی با درایت و دانش برانکو ایووانکوویچ و فعل خواستن بازیکنان با انگیزه و جوان پرسپولیس، تیمی که با شروع فصل به ته جدل تکیه زده بود را یکباره به صدر جدول رساند و با تفاضل 3 گل کمتر نسبت به تیم خوزستانی به نایب قهرمانی رساند و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را مستقم بدست آورد.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 4:48
    آقای مدیر چرا فقط از روی تعصب و علایق شخصی متن می گذارید واقعا تیم استقلال خوزستان مستحق قهرمانی نبود؟ اونا که لابی توی فدراسیون, پول هدایتی,ترکی, ساندویچ و رانی, کمالوند تبانی رو نداشتند و پاک قهرمان شدند و یه تیم جنوبی هم هست. چون اسمش استقلاله و شما یه پرسپولیسی دو آتیشه هستید. البته امسال پرسپولیس مستحق قهرمانی بود چون واقعا فوتبال تاکتیکی بازی میکرد و بیشتر ضربات رو از خط دفاع و سوتی های دروازبانش خورد. داوری هم فقط اول فصل بود چون بعدش کلا به نفعتون شد. چون داورها رو محروم میکردند البته قانون محروم کردن داورها مخصوص بازی ای پرسپولیس بود.
  • 8 سال پیش - 4:34
    آقای رزمجو در اینکه شما یه پرسپولیسی متعصب هستید شکی نیست ولی دلیل نمیشه که راه عادل فردوسی پور رو دست بگیرید و فقط بچسبید به تیم محبوبتون. اشکال نداره سال دیگه درصورت قهرمان نشدن یه ستاره به مناسبت ده سال قهرمان نشدن پشت پیراهن پرسپولیس می زنند. موفق باشید علی آقا.
  • 8 سال پیش - 16:11
    سلام
    بله تو تاريخچه بازيهاي ليگ هم قيد گرديد كه قهرمان پرسپوليس هست و شما هم ميتوانيد اين افتخار را بر لوح زرين افتخارات خود بيفزاييد، ولي بصورت نمادين جام را به استقلال خوزستان دادند
    درود
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.