روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X آيا نصب وال واشر مهم تر است يا نظافت خيابان؟ X نظرآقا سلام X انتقاد X دهیاری نظرآقا X علی رزمجو X تاریخچه دهیاری نظرآقا X عکس X مشکلات

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

آيا نصب وال واشر مهم تر است يا نظافت خيابان؟ + تصاویر

  • 1:00
  • 399  بازدید

 

آيا نصب وال واشر مهم تر است يا نظافت خيابان؟

نظرآقا سلام _ طبق قانون ايجاد دهياري ها در روستاهاي بيشتر از 30 خانوار، دهياري نظرآقا در1382 تاسيس شد. علي زارعي اولین دهيار رسمی روستا بود كه با توجه به كمبودها و نواقص متعددي كه در زمينه زيرساخت ها و امكانات اوليه وجود داشت، با كارها و اقداماتي كه انجام داد توانست نظرها را به سمت خود جلب كرده و بعدها به سمت شهردار يكي از شهرهاي استان نيز برسد. علي نظرنامي نظري در مدت 10 سالي كه سمت دهياري را بر عهده داشت در ادامه ي راه دهيار سابق قدم هاي مثبت فراواني برداشت. با روي كارآمدن شوراي چهارم، اما ايشان ديگر نتوانست نظر مساعد شورا را براي تصدي گري اين پست جلب كند و جاي خود را به جواني داد كه آزموني سخت پيش و رو داشت تا در آن نمره ي قبولي بگيرد.

سيد محمود موسوي نژاد بعد از گذشت نزديك به 2 سال اما منتقدان ايشان تقريبا قانع شدند كه فكري تازه به دهياري تزريق شده است. دهياري چندين كار عمراني را در دستور كار خود قرار داد، از پارك فجر گرفته تا آسفالت كردن راه آرامستان و جديدا نيز ساختن ساختمان عريض و طويل دهياري كه مدعي آن هستند كه بزرگترين ساختمان دهياري كشور نيز مي باشد.

اما كارهاي قابل دفاعي كه دهياري در دوره ي مديريت جديد انجام داده است باعث نمي شود كه نقصان و انتقادي به كار ايشان نباشد. آنچه كه شهروندان از يك شهرداري يا دهياري انتظار دارند، زيباسازي فضاي شهري و روستايي است. اگر نگاهي گذرا به پياده روها و كنار خيابان داشته باشيد متوجه وضعيت وخيم نظافت آن مي شويد. بلواري كه از پاسگاه شروع شده و تا منبع آب ادامه پيدا كرده است پر است از سنگ و خار و خاشاك. ظاهرا كشت درخت نيز در آن موفقيت آميز نبوده و به حال خود رها شده اند. كشت درخت و سبزه پيشكش! حداقل خاك درون آن تسطيح شده و خار و خاشاك ها زدوده شوند. در همين بلوار يك تناقش آشكار نيز قابل مشاهده است، نصب وال واشر روي تيرهاي روشنايي با آن وضعيت بلوار بدجور توي ذوق مي زند. هر چند شوربختانه همين تير برق ها نيز با آن قطر مخصوص نصب روشنايي در بلوار نيستند.

با توجه به تعداد كارگران و بودجه ي محدود دهياري انتظار آن نمي رود كه هر روز سطح خيابان ها جارو زده شود، ولي مي شود با بكار گيري كارگرهاي روزمزد حداقل هر 1 ماه يك بار همه ي خيابان ها و كوچه هاي آسفالته را تميز كرد.

نصب وال واشر

بلوار روستای نظرآقا

جدول هاي كنار خيابان جهت جمع آوري آب باران هستند و نه فاضلاب. رهاسازي آب فاضلاب ها توسط شهروندان در سطح خيابان نيز داستان ديگري است كه همگان از مضرات ان آگاه هستند. دهياري به عنوان متولي مي بايست به اين قضيه ورود مي كرده كه متاسفانه تا به امروز چنين اتفاقي نيفتاده است. عكس زير در زمان كم آبي! گرفته شده است وگرنه وضعيت از آنچه مشاهده مي كنيد اسفناك تر است.

نظافت روستا

کوچه های روستای نظرآقا

شما به پيش روي اين مغازه به حريم كوچه چه مي گوييد!؟ اينچنين موردي براي محدوده ي حياط يكي از نهادها نيز پيش آمده است كه متاسفانه دهياري با آنها با تساهل و تسامع برخورد كرده است. اگر با اين موارد برخورد نشود، فردا روز همگان مدعي جلو كشيدن محدوده ي خود خواهند شد.

با هزينه ي چند صد مليوني ساختمان دهياري چند طرح عمراني در سطح روستا مي شد اجرا كرد.؟ روستايي كه با انواع مشكلات ريز و و درشت دست و پنجه نرم مي كند و هنوز تا هنوز كه هست مشكل آب آشاميدني ؛ خصوصا در قسمت بالایی روستا حل نشده در حالي كه بسياري ازكوچه ها و معابرنيازبه خيابان كشي وآسفالت دارند، آيا نياز به اين ساختمان عريض و طويل مي بود كه دهياري را در تنگناي مالي قرار دهد تا نتواند به وظايفش در روستا داري به درستي عمل كند.

دهیاری نظرآقا

مسولان دهياري مي بايست پاسخ دهند كه چه حمايت هايي از جوانان، تيم ها و دستجات ورزشي انجام داده اند. آيا نمي شد با اندك هزينه اي تيم هاي ورزشي را به مسابقات منطقه اي اعزام كرد تا حداقل باشگاه هاي با سابقه اي مثل اميد يا آزادي از محاق درآيند و زنگ تفريح تيم هاي منطقه نشوند.



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

نظرات برای این مطلب
  • 8 سال پیش - 10:18
    چرا از پیشروی مغازه ای اقوام خودتان نمی گویید؟مغازه ای که در همین سایت براش تبلیغ کرده اید؟انتقاد شما وارد است ولی اول خرابکای خودتان را بگویید
    پاسخ : خدمت شما عرض کنم که در هر زمینه ای ابتدا اطلاعات خود را مبنی بر آن موضوع بالا ببرید بعد ایراد سخن کنید.

    دوست عزیز؛
    مغازه مد نظر شما قطعا فروشگاه تازه تاسیس آقای شاپور رزمجو میباشد.
    این مغازه به هیچ عنوان غیر قانونی کار نکرده و بقول شما که میگویید پیشروی کرده است؛ اصلا اینگونه نیست.

    صرفا جهت اطلاع به شما عرض کنم که؛ کل محدوده پارک فجر جلوی قرض الحسنه امام سجاد(ع) نظرآقا مربوط به خانواده مرحوم عبدالله رزمجو میباشد و خانواده محترم آن مرحوم؛ این زمین بزرگ که در حالا حاضر پارک فجر در آن تاسیس شده است را ابتدا برای خدا و دوم برای مردم با فرهنگ نظرآقا بصورت کاملا رایگان و صرفآ جهت استفاده عمومی؛ آن را اهداء نموده و در اختیار شورا و دهیاری قرار داده است. و مشاهده میکنید که زیبایی خاصی به مرکز دهستان زیراه بخشیده است.
کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.