روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X ناتوانی شورای نظرآقا در کنترل احشام ولگرد X نظرآقا سلام X احشام ولگرد X شورای نظرآقا X علی رزمجو X تصاویر X مرکز دهستان زیراه

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

ناتوانی شورای نظرآقا در کنترل احشام ولگرد + تصاویر

  • 3:00
  • 321  بازدید

 

ناتوانی شورای نظرآقا در کنترل احشام ولگرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظرآقا سلام، در هر دوره ای از انتخابات شورای اسلامی نظرآقا، کاندیدها جهت کسب آراء مردم، از مهمترین برنامه های خود در صورت انتخاب شدن را کنترل احشام ولگرد روستا اعلام نمودند که در تمام این ادوار، مردم با فرهنگ نظرآقا چیزی جز شعار از اعضای شورا و در راس آنها روئسای وقت شورای اسلامی محل در این باره نشنیدند.

با لقب گرفتن روستای نظرآقا به عنوان مرکز دهستان زیراه و شاید در آینده ای نزدیک مبدل شدن به شهر که موقعیت نظرآقا در بین روستاهای منطقه سعدآباد برای شهر شدن مناسب تر و ده ها گام جلوتر است، انتظار میرفت که مسئولین محل برای فراهم نمودن این شرایط از خود مایه گذاشته و در اقدامی قاطعانه از ورود احشام ولگرد به داخل فضای روستا جلوگیری به عمل آورند که تا این لحظه هیچ مسئولی به این روش اقدام ننموده است.

چندی پیش با بروی کار آمدن ریاست جدید محترم شورای اسلامی نظرآقا، ایشان از مهمترین برنامه های پیش روی خود و اعضاء در شورای محل را، کنترل احشام ولگرد اعلام نمودند. و در اقدامات اولیه با جلسات مکرر با مسئولان زیربط و پخش اعلامیه در خصوص این مهم، همه مردم فرهنگ دوست نظرآقا بیش از پیش امیدوار کرد تا شاید بعد از سالها چهره مرکز دهستان زیراه را بدون حضور احشام ولگرد تصور کنیم.

اما با گذشت چندین ماه از این تصمیم مجدانه شورای اسلامی محل، تغییری در این خصوص در نظرآقا ایجاد نشده است. و احشام به همان روش آزادانه، شبانه روز در گوشه گوشه نظرآقا پرسه میزنند و ولگردی میکنند.

دیدن این تصاویر نشان میدهد که، شورای فعلی نیز از انجام این کار ( کنترل احشام ولگرد ) ناتوان بوده است. و باید چشم امید داشت تا آینده در این خصوص چه اتفاق رخ خواهد داد.

احشام ولگرد

احشام ولگرد

احشام ولگرد

احشام ولگرد

احشام ولگرد

احشام ولگرد

احشام ولگرد

عکس: علی رزمجو



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.