روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیارحقیقی سال نو را به مردم مرکز دهستان زیراه تبریک گفت X نظرآقا سلام X پیام تبریک X سال نو X 1395 X علی رزمجو X سایت X مرکز دهستان زیراه X محمود بازی

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیارحقیقی سال نو را به مردم مرکز دهستان زیراه تبریک گفت

  • 0:10
  • 239  بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم

بر آمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال همایون بایدت این روز وهمه روز

بهار یکی از با شکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن ،راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست ،فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهر ورزی و ،گره گشایی و همدلی فرا می خواند.نوروز آئینه نمای قدرت خداوندی است ،نوروزسرآغاز دیگر از چرخه حیات طبیعت و چه زیباست این تحول و چه نیکو می شود آنگاه که تحول طبیعت و تغییر حالمان به احسن حال توامان باشد و از درگاه ربوبی خاضعانه مسئلت داریم.

 

الهی حول حالنا الی احسن الحال

بهار و نوروز تلنگر است ،تلنگری به انسان که معاد را به خاطر آورد،بهار رستاخیز طبیعت است ،نوروز بهانه ای است تا با نو شدن روزگار،جامه های کینه و عداوت و هر آنچه گناه است از تن بدر آریم و جامه ی زیبای دوستی، مهربانی و مهرورزی بر تن نمائیم.

اینک شایسته است که پیشاپیش فرارسیدن نوروز ، فصل شادی بخش و نشاط آور بهاران و حیات دوباره زمین که نشانه ای از قدرت و رحمت الهی است را به حضور محبت ظهور همه ایرانیان بویژه مردم نجیب و شریف مرکز دهستان زیراه (نظرآقا) تبریک و تهنیت عرض نمایم واز خداوند منان مسئلت دارم این ایام فرخنده و خجسته همراه با نور ایمان و اندیشه های نو و احسن الحال و منشاء خیر و برکت با صحت و سلامت برای همگان باشد.

من الله توفیق

عضو شورای اسلامی نظرآقا

محمود بازیار حقیقی



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.