روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X محمود بازیار حقیقی درگذشت پیرغلام تعزیه نظرآقا را تسلیت گفت X محمود بازیار حقیقی X پیام تسلیت X تعزیه نظرآقا X نظرآقا سلام X علی رزمجو X متن X علیرضا پرانداخت

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیار حقیقی درگذشت پیرغلام تعزیه نظرآقا را تسلیت گفت

  • 8:00
  • 267  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده های محترم پرانداخته ، هیئت تعزیه خوانی نظرآقا ،ورزشکاران باز هنگام جدایی در رسید سینه ها لرزان شد و دلها شکست خنده ها در لرزش لب ها گریخت اشکها بر روی رویاها نشست مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زاده به انتظار بنشیند ،این بارزترین فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست . اینجانب در گذشت پیشکسوت تعزیه و فوتبال نظرآقا و محب اهل بیت جناب آقای علیرضا پرانداخته را به خانواده های محترمشان ،هیئت تعزیه خوانی ،ورزشکاران و همه اهالی خوب و ارزشمند نظرآقا تسلیت عرض میکنم ،از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت واسعه الهی و برای سایر سوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم .

 

با تشکر

عضو شورای اسلامی نظرآقا

محمود بازیار



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.