روستای نظرآقا-نظرآقا سلام

X بازیار حقیقی: روز جهانی معلم و روز ملی روستا گرامی باد X محمود بازیارحقیقی X علی رزمجو X نظرآقا سلام X روز ملی روستا X روز جهانی معلم X شورای اسلامی نظرآقا X

عنوان بنر

نیازمندی ها

تبلیغات 1 تبلیغات 2  3تبلیغات

مطالب پیشنهادی

محمود بازیارحقیقی مناسبتهای مخلتلف مهرماه را تبریک گفت

  • 8:00
  • 181  بازدید

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"هوالذي بعث في الاميين رسولاً منهم يتلوا عليهم ايته و يزكيهم و يعلّمهم الكتب و الحكمه و ان كانوا من قبل لفي ضلالٍ مبين « او كسي است در ميان جمعيت درس نخوانده ، رسولي از خودشان برانگيخت كه آياتش را بر آنهاخواند و آنها را تزكيه مي كند و به آنان كتاب (قرآن) و حكمت مي آموزد و مسلماً پيش از آن در گمراهي آشكاري بودند"

روز معلم يادآوري مي كند كه معلمان همان كساني هستند كه در اذهان دانش آموزان انگيزه و عشق به زندگي و مبارزه با آن را شكوفا مي كنند. همواره بايد به خاطر داشته باشيم كه بسياري از مردان و زنان بزرگ ، موفقيت هاي چشمگير خود را مرهون زحمات بي دريغ معلمانشان هستند اگر سخن از روز جهاني معلم به ميان مي آيد به اين دليل است كه 60 ميليون معلمي كه در سراسر جهان به زيور معلمي آراسته اند يك هدف مشترك دارند و آن مبارزه با جهل و ناداني است ، و شايد در مقام پاسداشت از زحمات صادقانه معلمان زيباتر از كلام حضرت اميرالمؤمنين (ع) نتوان يافت كه فرمود : من علّمني حرفاً فقد صيّرني عبدا "كسي كه به من يك حرف بياموزد مرا بنده خود كرده است" حضرت محمد (ص) معلمان را جزء سه گروهي مي داند كه تعظيم و تكريم آنان را مورد تاكيد قرار داده است

اینجانب روز پنجم اکتبر ،روز جهانی معلم را به همه همکاران پر تلاش و روز پانزدهم مهرماه ،روز ملی روستا را به همه روستا نشینان استان بوشهر بویژه اهالی نجیب و شریف مرکز دهستان زیراه (نظرآقا ) تبریک و تهنیت عرض می نمایم امید است روز ملی روستا بتواند منشاء اقدامات اساسی و سازنده برای توسعه پایدار روستایی کشور باشد .

______________________________________________________

بسمه تعالی
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم " نعمتان مجهولتان الصحه والامان "
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار نظم و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه آحاد جامعه است .
هفته نیروی انتظامی بهانه ایست برای گرامیداشت و پاسداشت هرچند ناچیز از دلاوری ها و جان فشانی های سبز پوشان نیروی انتظامی ،آنان که در راه برقراری و حفظ و نظم و امنیت و دفاع از سرحدات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان رادر طبق اخلاص نهاده اند ودر این راه شب و روز نمی شناسند .
نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر قرین با شجاعت ،دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج )در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کرده اند .
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدر دانی خود را از تلاش ،رشادتها و جان فشانی های فرماندهان ،افسران ،درجه داران و سربازان نیروی انتظامی و مرزبانی در جای جای میهن اسلامیمان خصوصا استان قهرمان پرور بوشهر ،شهرستان دشتستان و مرکز دهستان زیراه(نظرآقا)ابراز می نمایم ،امیدوارم در سایه عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم وامنیت جامعه موفق و موید باشیدوتوفیق روز افزون شما را خداوند منان آرزومندم.

با تشکر

محمود بازیار حقیقی

عضو شورای اسلامی مرکز دهستان زیراه (نظرآقا)



مطالب مرتبط:

1) مديريت، نظراتي که حاوي توهين ، هتاکي ، افترا و مسخره کردن شخص يا گروهي باشد را منتشر نخواهد کرد.
2) نظرات تبليغاتي ( معرفي سايت هاي تبليغاتي ) درخواست تبادل لينک منتشر نخواهد شد
3) لطفا جهت بوجود نيامدن مسائل حقوقي از نوشتن نام مسئولين و شخصيت ها تحت هر شرايطي خودداري نمائيد.
4) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.

کد امنیتی رفرش

برترین های نظرآقا سلام

هیئت های مذهبی روستای نظرآقا

گالری تصاویر

درباره ما

نظرآقا سلام

سایتی که در پیش روی شما قرار گرفته(نظرآقا سلام) سایت رسمی نظرآقا(مرکز دهستان زیرراه) است این سایت در شهریور ماه 1391 و با هدف خدمت و اطلاع رسانی به مردم شریف مرکز دهستان زیرراه و انعکاس مشکلات نظرآقا به مسئولین بخش، شهرستان و استان طراحی شده است. و برای چنین هدفی همواره در تلاش هستیم تا خدمات سایت را گسترش دهیم. این امر محقق نمیشود، جز با همت بلند و همکاری صمیمانه شما عزیزان. از سروران دلسوز خواهشمندیم تا در رفع نواقص و بالندگی این جریان و حرکت منت گذارده و مدیران این سایت را یاری رسانند.